ροή ειδήσεων

Αεροδρόμιο Διαγόρας: διαπλάτυνση του διαδρόμου τροχοδρόμησης και επέκταση του αεροσταθμού


Tα έργα που προγραμματίζει η Fraport στα 14 περιφερειακά 

Με άνοδο εσόδων 8,5% και καθαρής κερδοφορίας 18% έκλεισε, το 2015, για τη Fraport. H γερμανική εταιρεία, η οποία ετοιμάζεται να αναλάβει, στα τέλη του έτους, την εκμετάλλευση 14 περιφερειακών αεροδρομίων της Ελλάδος, σημείωσε έσοδα 2,59 δις. ευρώ και καθαρά κέρδη 297 εκατ.

Του Φώτη Φωτεινού

Η έναρξη των εργασιών του Terminal 3 στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης και η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας συγκαταλέγονται στα σημαντικότερα γεγονότα του περσινού έτους, σύμφωνα με την Fraport.

Ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, Δρ Στέφαν Σούλτε, σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του 2015, δήλωσε ότι «η έναρξη της κατασκευής του τρίτου τερματικού είναι ένα σημαντικό βήμα προς την εξασφάλιση της μελλοντικής βιωσιμότητας και ανταγωνιστικότητας του αεροδρομίου της Φρανκφούρτης, σε μακροπρόθεσμη βάση», συμπληρώνοντας ότι «στην Ελλάδα μπορούμε να συνεισφέρουμε στην ακμάζουσα τουριστική βιομηχανία, προσθέτοντας θέσεις εργασίας, χάρη στην εμπειρία μας στην ανάπτυξη και διαχείριση των αερολιμένων.

Ως εκ τούτου, είμαστε πεπεισμένοι ότι με την ανάληψη της λειτουργίας των ελληνικών αεροδρομίων δημιουργούμε μια win-win κατάσταση, τόσο για την Ελλάδα, όσο και τη Fraport».

Υπενθυμίζεται ότι η Fraport διαθέτει το 100% του αεροδρομίου της Φρανκφούρτης και της Λιουμπλιάνα, το 70% της Λίμα, το 60% του Μπουργκάς και της Βάρνας, το 51% της Αττάλειας, το 35,5% της Αγ. Πετρούπολης, το 30% του Αννόβερο και το 24,5% του Xi’ An.

Tα έργα που προγραμματίζει η Fraport στα 14 περιφερειακά

Θεσσαλονίκη, αεροδρόμιο "Μακεδονία":Στην πρώτη φάση προβλέπεται αναδιάταξη και επέκταση του αεροοταθμού κατά 35.000 τ.μ., δομικές επισκευές στον διάδρομο και στον χώρο ελιγμών, παρεμβάσεις στον χώρο στάθμευσης και αύξηση της χωρητικότητας από 22 σε 28 αεροσκάφη. Μελλοντικά προγραμματίζονται άλλες δύο επεκτάσεις του αεροσταθμού κατά 100.000 τ.μ.

Χανιά, αεροδρόμιο "I. Δασκαλογιάννης":Σχεδιάζεται επέκταση του αεροσταθμού στα 80.000 τ.μ., σε δύο φάσεις, εγκατάσταση ραδιοβοηθημάτων για τις ανάγκες της Πολεμικής Αεροπορίας και αύξηση των χώρων στάθμευσης αεροσκαφών.

Ρόδος, αεροδρόμιο "Διαγόρας":Προβλέπεται αποκατάσταση και διαπλάτυνση του διαδρόμου τροχοδρόμησης και επέκταση του αεροσταθμού κατά 11.000τ.μ., σε πρώτη φάση.

Αεροδρόμιο Ακτίου:Προγραμματίζεται διαπλάτυνση του διαδρόμου κατά 75 μέτρα και επέκταση του τερματικού σταθμού κατά 4 στρέμματα.

Αεροδρόμιο Καβάλας "Μ. Αλέξανδρος":Προβλέπεται επέκτασή του αεροσταθμού κατά 5.000 τ.μ.



Αεροδρόμιο Σαντορίνης:Προβλέπεται αναβάθμιση και επέκταση των βασικών χώρων του αεροσταθμού κατά 17.000 τ.μ., ενώ θα ακολουθήσουν άλλες δύο, καθώς και αναδιαμόρφωση και επέκταση του διαδρόμου κατά 75 μέτρα.

Αεροδρόμιο Κέρκυρας "I. Καποδίστριας":Προβλέπεται επέκταση του αεροσταθμού, σε δύο ή τρεις φάσεις, αρχικά κατά 2.700 τ.μ., αποκατάσταση του διαδρόμου και αναδιάταξη των θέσεων στάθμευσης προς αύξηση της χωρητικότητας των αεροσκαφών.

Αεροδρόμιο Μυκόνου: Σχεδιάζεται άμεση ανακαίνιση και αντικατάσταση του οδοστρώματος του διαδρόμου και του χώρου ελιγμών, αλλά και μελλοντική επέκτασή τους με απαλλοτρίωση 13 στρ., επέκταση του αεροσταθμού κατά 9.000 τ.μ. επείγουσες παρεμβάσεις σε συστήματα φωτισμού και σήμανσης.

Αεροδρόμιο Κεφαλονιάς:Προβλέπεται ριζική ανακαίνιση και περιορισμένη επέκταση του σε πρώτη φάση, επέκταση-διαπλάτυνση διαδρόμου και χώρου ελιγμών των αεροσκαφών, μέσω απαλλοτριώσεων. Σε δεύτερη φάση θα ακολουθήσει νέα επέκταση του αεροσταθμού.

Αεροδρόμιο Ζακύνθου "Δ. Σολωμός":Προβλέπεται αναβάθμιση του αεροσταθμού, εκτεταμένος εκσυγχρονισμός των υποδομών και διαπλάτυνση του διαδρόμου κατά 75 μέτρα μέσω απαλλοτρίωσης 250 στρεμμάτων.

Αεροδρόμιο Μυτιλήνης "Οδ. Ελύτης":Προβλέπεται αναδιάταξη και επέκταση του αεροσταθμού κατά 7.000 τ.μ., βαριά συντήρηση και επέκταση του διαδρόμου προς υφιστάμενη έκταση του αεροδρομίου.

Αεροδρόμιο Σάμου "Αρίσταρχος ο Σάμιος":Δρομολογείται αναβάθμιση του αεροσταθμού (αίθουσες αναμονής), εγκατάσταση συστήματος διαχείρισης αποσκευών και διαπλάτυνση του διαδρόμου (δεν υπάρχει παράλληλος τροχόδρομος), ώστε να ανταποκρίνεται στοιχειωδώς στα διεθνή πρότυπα.

Αεροδρόμιο Κω "Ιπποκράτης":Προγραμματίζεται επέκταση κτιριακών εγκαταστάσεων, αρχικά, κατά 18.000 τ.μ. και θα ακολουθήσουν άλλες δύο, παράλληλος διάδρομος τροχοδρόμησης, διαπλάτυνση διαδρόμου κατά 75 μέτρα.

Αεροδρόμιο Σκιάθου "Αλ. Παπαδιαμάντης":Χρήζει ειδικής αντιμετώπισης καθώς η θέση του σχεδόν εντός του αστικού ιστού (2 χλμ από το κέντρο της πόλης) και περικυκλωμένο από θάλασσα και δρόμους περιορίζει τις δυνατότητες. Προτεραιότητα είναι η διαπλάτυνση του διαδρόμου για να ανταποκρίνεται στους διεθνείς κανόνες.

Αναλυτικά στοιχεία για τις οικονομικές επιδόσεις της Fraport στο επισυναπτόμενοαρχείο.
ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ ΑΡΧΕΙΑ:  FRAPORT2015.pdf

metaforespress

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *