ροή ειδήσεων

ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΚΑΤΑ 50% ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ για τις άγονες αεροπορικές γραμμές


Σημαντικές αλλαγές από το υφιστάμενο καθεστώς επιδότησης άγονων αεροπορικών δρομολογίων
περιλαμβάνει το προσχέδιο απόφασης, που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση και αφορά στο νέο καθεστώς άγονων δρομολογίων, το οποίο θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Οκτωβρίου 2016 και για τέσσερα χρόνια. Η απόφαση του υπουργού Υποδομών Χρ. Σπίρτζη προβλέπει την παράταση (από την 1η Οκτωβρίου), με παράλληλη όμως τροποποίηση των υποχρεώσεων παροχής δημόσιας υπηρεσίας, που έχουν επιβληθεί σε 28 τακτικές αεροπορικές γραμμές στο δίκτυο εσωτερικού της χώρας. Το προσχέδιο απόφασης, που περιγράφει το νέο καθεστώς επιδοτήσεων, περιλαμβάνει δραστικές περικοπές δρομολογίων και ριζική αναδιάρθρωση του ισχύοντος καθεστώτος. Τα επιδοτούμενα δρομολόγια μειώνονται κατά περίπου 50%, καθώς προβλέπεται η μείωση του ύψους της επιδότησης. Η μείωση δεν συνεπάγεται αυτόματη μείωση των δρομολογίων που θα εκτελούνται προς τους «άγονους» προορισμούς κατά τη διάρκεια του έτους, αλλά περιορισμό των δρομολογίων που θα λαμβάνουν την επιδότηση. Καταληκτική ημερομηνία εκδήλωσης ενδιαφέροντος από τις αεροπορικές εταιρείες έχει οριστεί η 30ή Ιουλίου, γεγονός το οποίο όμως δεν εξασφαλίζει το απαιτούμενο από τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς 6μηνο προκήρυξης και ολοκλήρωσης του σχετικού διαγωνισμού. Σε περίπτωση που καμία εταιρεία δεν εκδηλώσει ενδιαφέρον εντός προθεσμίας για τις 28 άγονες γραμμές, το προσχέδιο της απόφασης προβλέπει την ανάθεση, για το διάστημα 1 Οκτωβρίου 2016 - 30 Σεπτεμβρίου 2020, σε έναν αερομεταφορέα για μία ή περισσότερες από τις επιδοτούμενες γραμμές, χωρίς όμως επιδότηση. Πρακτικά, το υπουργείο Υποδομών θα χορηγήσει στις εταιρείες το δικαίωμα εκτέλεσης των άγονων δρομολογίων, χωρίς όμως να τις επιδοτήσει. Κριτήριο επιλογής μεταξύ των αερομεταφορέων, που κρίνεται ότι είναι σε θέση να εξασφαλίσουν την απρόσκοπτη και σύμφωνα με τις επιβληθείσες υποχρεώσεις παροχή των υπηρεσιών για κάθε προκηρυχθείσα γραμμή, είναι το χαμηλότερο αιτούμενο συνολικό οικονομικό αντιστάθμισμα για τη γραμμή αυτή. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι τo μέγιστο καταβλητέο οικονομικό αντιστάθμισμα ετησίως ανά γραμμή καθορίζεται ως εξής: Αθήνα - Αστυπάλαια στο ποσό των 650.000 ευρώ, Αθήνα - Λέρος στο ποσό του 1.000.000 ευρώ, Αθήνα - Μήλος στο ποσό του 1.000.000 ευρώ, Αθήνα - Κύθηρα στο ποσό των 500.000 ευρώ, Αθήνα - Πάρος στο ποσό των 12.000 ευρώ, Αθήνα - Κάρπαθος στο ποσό των 700.000 ευρώ, Αθήνα - Σητεία στο ποσό των 500.000 ευρώ, Αθήνα - Σκιάθος στο ποσό των 500.000 ευρώ, Αθήνα - Κάλυμνος στο ποσό των 600.000 ευρώ, Αθήνα - Σκύρος στο ποσό των 12.000 ευρώ, Αθήνα - Ζάκυνθος στο ποσό των 12.000 ευρώ.

Η επικείμενη αύξηση επιτοκίων στις ΗΠΑ προκαλεί ανησυχία για το τι θα γίνει στο υψηλότερο χρέος σε δολάρια που έχει συσσωρευθεί εν καιρώ ειρήνης.


Πηγή: http://www.kathimerini.gr

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *