Κοινή είναι η διαπίστωση σχετικά με τη χαμηλού οικονομικού επιπέδου ποιότητα των πελατών και η αύξηση του 'All Inclusive', με αποτέλεσμα οι πελάτες να ξοδεύουν ελάχιστα πια εντός και εκτός ξενοδοχείων.
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η ενημερωτική εσπερίδα με θέμα “Οι εργασιακές αλλαγές και το πλαίσιο των όρων αμοιβής και εργασίας μισθωτών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων της Ρόδου”, το οποίο διοργάνωσε ο Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, σε συνεργασία με το Οικονομικό Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, για τα μέλη του στις 6 Ιουνίου, στο ξενοδοχείο Amathus.
Εισηγητής ήταν ο κ. Πέτρος Ραπανάκης, οικονομολόγος, πτυχιούχος Α.Β.Σ.Π., Σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα εργατικής νομοθεσίας & ανθρώπινου δυναμικού, εισηγητής και συγγραφέας.
Η εκδήλωση ήταν ανοιχτή για οικονομικούς διευθυντές, προσωπάρχες και υπεύθυνους μισθοδοσίας των ξενοδοχείων και η προσέλευση μεγάλη, καθώς το θέμα είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον για τους συμμετέχοντες.
Κατά τη διάρκεια της εσπερίδας, ο κ. Ραπανάκης είχε την ευκαιρία να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις των παρευρισκομένων και να προσφέρει πρακτικές συμβουλές για τα συγκεκριμένα θέματα που του τέθηκαν.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης των διευθυντών συζητήθηκε και η πορεία της σεζόν η οποία συνεχίζει να είναι δύσκολη και απρόβλεπτη με συνεχείς αυξομειώσεις ανά αγορά και περίοδο. Επισημάνθηκε δε το γεγονός ότι, ενώ οι Tour Operators, τουριστικοί πράκτορες, ξενοδόχοι, ενοικιαζόμενα δωμάτια και οι επιχειρηματίες δηλώνουν μείωση των διανυκτερεύσεων και αφίξεων για τον Μάιο, το αεροδρόμιο παρουσίασε αύξηση, ιδιαίτερα στις αγορές της Πολωνίας και το Ισραήλ, γεγονός που είναι αντίθετο στα στοιχεία των παραπάνω που δείχνουν μείωση από τις συγκεκριμένες αυτές χώρες.
Όσον αφορά στη ρωσική αγορά που φαίνεται να παρουσίασε σημαντική αύξηση, είναι γνωστό ότι φιλοξενήθηκαν δωρεάν χιλιάδες Ρώσοι τουριστικοί πράκτορες στα ξενοδοχεία της Ρόδου, με σκοπό τη προβολή και διαφήμιση του νησιού, καθώς και τη διατήρηση των πτήσεων κατά την διάρκεια του Μαΐου.
Θα πρέπει να τονιστεί επιπλέον, ότι έχει μειωθεί η μέση διάρκεια παραμονής των πελατών καθώς και ότι οι ξενοδόχοι και οι διευθυντές προσέφεραν τιμές μειωμένες τουλάχιστον μέχρι τις 20 Ιουνίου, αφού υποχρεώθηκαν υπό την πίεση των Tour Operators να δώσουν δελεαστικές προσφορές, προκειμένου να μην ακυρωθούν πτήσεις για το νησί.
Κοινή ήταν επίσης η διαπίστωση σχετικά με τη χαμηλού οικονομικού επιπέδου ποιότητα των πελατών και η αύξηση του” All Inclusive”, με αποτέλεσμα οι πελάτες να ξοδεύουν ελάχιστα πια εντός και εκτός ξενοδοχείων.
Στην επόμενη συνάντηση του Συλλόγου που προγραμματίζεται μετά από δύο εβδομάδες, τα μέλη του Συλλόγου θα αναλύσουν τα αίτια της προβληματικής σεζόν, διότι “είναι ανεξήγητο με αποκλεισμένους προορισμούς όπως η Τυνησία και η Αίγυπτος και με τη μεγάλη μείωση που παρουσιάζει η Τουρκία να μην μπορεί να επωφεληθεί η Ρόδος και να δουλεύει μέχρι σήμερα μόνο με προσφορές”, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά.
traveldailynews.gr
Παράπονα Ρόδου
Ναι, κάνετε εσείς ενημερωτικές συναντήσεις με αέρα κοπανιστό να δούμε τι θα καταλάβετε. Κρύβεστε πίσω από το δάχτυλό σας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜηπως περιμένατε πρίγκιπες και Σάχιδες με ουρά τα πετροδόλαρα με τις τριτοκοσμικές υποδομές που έχετε κατορθώσει να φτιάξετε μέχρι σήμερα με την ανικανότητά σας;;; Όταν δεν μπορέσατε ακόμα τα σκουπίδια από τους δρόμους να μαζεύετε σχεδόν κάθε μέρα, με ανύπαρκτους οδοκαθαριστές, δρόμους χιλιομπαλωμένους με σαμαράκια και λακούβες και με δένδρα και χόρτα να ξεπετιόνται κάθε δέκα μέτρα, με δάσος τις τριτοκοσμικές καρακιτσαριό πινακίδες στους δρόμους, με τριτοκοσμικές τουαλέτες σε όλη την πόλη, στο αεροδρόμιο και λιμάνια, περίμενε εσύ τον "πλούσιο" τουρίστα.
Μια ζωή μπατηροτουρίστες θα μαζεύουμε μαζί με το εισαγόμενο γυφταριό ακόμα και αν φτιάξετε την καλλικατούρα σούργελο τον Κολοσσό!!!!