ροή ειδήσεων

Συνεχίζει στον Κολοσσό ο Γεωργαλλής


Ο Γιάννης Γεωργαλλής κι ο Κολοσσός θα συνεχίσουν τη συνεργασία τους
κι ο αρχηγός της ομάδας της Ρόδου δήλωσε χαρούμενος για την επέκταση του συμβολαίου του.


Ο φόργουορντ του Κολοσσού δεν το... κουνάει από τη Ρόδο: «Η ΚΑΕ Κολοσσός H Hotels βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την επέκταση της συνεργασίας της με τον καλαθοσφαιριστή Γιάννη Γεωργαλλή!

Ο αρχηγός μέτρησε 26 συμμετοχές στην Basket League ΣΚΡΑΤΣ της περιόδου 2015/16, έχοντας κατά μέσο όρο 2 πόντους, 3,1 ριμπάουντ και 1 ασίστ, σε 16 λεπτά συμμετοχής».

Μετά τη συμφωνία των δύο πλευρών ο Γιάννης Γεωργαλλής μίλησε στο επίσημο site της ομάδας: «Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα το νέο μου συμβόλαιο με τον Κολοσσό, μία ομάδα που έχω περάσει αρκετά χρόνια της καριέρας μου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ τον προπονητή που ήθελε να συνεχίσω, καθώς επίσης όλους τους ανθρώπους του ΔΣ και πιο πολύ τον χορηγό της ομάδας, κ. Βασίλη Κουγιό. Ανάμεσα σε εκείνους τους ανθρώπους και σε μένα υπάρχει αμοιβαίος σεβασμός και γι’ αυτό θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου, ώστε να βοηθήσω την ομάδα να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία των τελευταίων ετών».

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *