ροή ειδήσεων

Απίστευτο περιστατικό με τσιγγάνους και αστυνομία


Αναγνώστης: Σήμερα 11-07-2016 έγινα μάρτυρας της ανίσχυρης αστυνομίας, ανίσχυρη απέναντι στους παράνομους.

Οδηγούσα λοιπόν στην Ρόδου-Καλλιθέας με κατεύθυνση προς Ρόδο, και μπροστά από εμένα βρισκόταν ένα περιπολικό όχημα. Στο αντίθετο ρεύμα κινούνταν ένα αγροτικό όπου το οδηγούσαν τσιγγάνοι.

Προς έκπληξή δική μου όμως και άλλων οδηγών που οδηγούσαν πίσω από εμένα, το αγροτικό έκανε μία απότομη μανούβρα, μπαίνοντας το μισό και λίγο παραπάνω στο δικό μας ρεύμα, και απότομα επέστρεψε στο δικό του ρεύμα. Αμέσως μετακίνησα το όχημά μου δεξιά και ελαφρά εκτός δρόμου, προς αποφυγή τροχαίου ατυχήματος. Το ίδιο ακριβώς έκαναν και τα οχήματα που με ακολουθούσαν όπως και το περιπολικό που βρισκόταν μπροστά μου.

Ήμουν σίγουρος ότι μετά από αυτήν την παράνομη, επικίνδυνη και επιδεικτική κίνηση των τσιγγάνων, πως το περιπολικό θα εκτελούσε αναστροφή και θα καταδίωκε αυτούς που με τόσο θράσος παραβιάζουν τον ΚΟΚ θέτοντας σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές.

Τελικά, το περιπολικό συνέχισε αμέριμνο την πορεία του.

Δεν γνωρίζω τους λόγους για τους οποίους οι αστυνομικές δυνάμεις κάνουν τα στραβά μάτια στις παρανομίες (Οδηγικές και Μη) που τυχαίνουν μπροστά τους καθημερινά. Με κάνει όμως να αισθάνομαι ντροπή και ανασφάλεια.

Ναι φυσικά έχω ωφεληθεί και εγώ από αυτήν την "ελευθερία", το όφελος όμως είναι προσωρινό και εικονικό. Σε βάθος χρόνου αυτή η "ελευθερία" βλάπτει σοβαρά την κοινωνία.

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος11/7/16 21:55

    Αν το έκανες εσύ ή ο καθένας μας τότε θα έκοβαν ραβασάκι αχ πως το επιτρέπουμε ακόμα δεν μπορώ να καταλαβω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος11/7/16 23:03

    Για κρανακια πρώτοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *