Πώς οι αεροσυνοδοί αντιμετωπίζουν τους επιβάτες αλλά και όλες τις ατυχείς στιγμές και επιθυμίες όσων βρίσκονται σε μία πτήση.
Μια ανάσα πριν από την έλευση του 2016 και πολλοί είναι αυτοί πουετοίμασαν βαλίτσες με προορισμό μια άλλη χώρα ή ήπειρο.
Ο Independent, αφιερώνει ένα άρθρο του στο πώς οι αεροσυνοδοί αντιμετωπίζουν τους επιβάτες αλλά και όλες τις ατυχείς στιγμές και επιθυμίες όσων βρίσκονται σε μία πτήση.
Η Paula Mitchell έχει υπάρξει αεροσυνοδός για οκτώ χρόνια, και μας προσέφερε τα φώτα της.
Αυτά τα Χριστούγεννα προσπαθήστε να αποφύγετε αυτά τα επτά πράγματα που ενοχλούν το πλήρωμα του θαλάμου επιβατών:
1) Η ερώτηση «θα κάνω τη σύνδεσή μου»;
Είναι πλήρωμα θαλάμου επιβατών, δεν είναι μέντιουμ.
2) Η κίνηση με τα δάχτυλά (που κάνουμε στις ταβέρνες) για να μας προσέξουν
Απλά πατήστε ξανά και ξανά και ξανά το πλήκτρο κλήσης.
3) Να πατάτε ξανά και ξανά και ξανά το πλήκτρο κλήσης
Εντάξει, ίσως μία φορά είναι αρκετή.
4) Να ζητήσετε στυλό ώστε να συμπληρώσετε τις φόρμες μετανάστευσης
Υπάρχει περιορισμένος αριθμός στυλό σε μια πτήση, και, παραδόξως (;), δεν επιστρέφονται ποτέ στο πλήρωμα.
5) Η ερώτηση «τι υπάρχει για δείπνο»;
Υπάρχει στο μενού που σας έδωσε νωρίτερα.
6) Να βγάλετε τα παπούτσια και τις κάλτσες σας
Αυτό μάλλον αποτελεί πρόβλημα για όλους επί του σκάφους.
7) Να παραδώσετε μια «γεμάτη» πάνα
Κανείς δεν επιθυμεί κάτι τέτοιο. Κανένας.
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.