ροή ειδήσεων

Εκτός Ολυμπιακών Αγώνων η Κυριακοπούλου


Η Νικόλ Κυριακοπούλου ταξίδεψε στη Βραζιλία, αλλά δεν θα καταφέρει να συμμετάσχει στους Ολυμπιακούς Αγώνες.


Η Νικόλ Κυριακοπούλου γνώρισε την... ήττα στη μάχη με τον χρόνο, αφού δεν κατάφερε να αποθεραπευτεί και δεν θα συμμετάσχει στους προκριματικούς του άλματος επί κοντώ στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο ντε Ζανέιρο.

Η Κυριακοπούλου ταξίδεψε στη Βραζιλία γνωρίζοντας ότι παρέμενε δύσκολη η αποθεραπεία της από τον τραυματισμό (οίδημα του σκαφοειδούς οστού του άκρου ποδός) που υπέστη ακριβώς πριν από ένα μήνα, στις 15 Ιουλίου.

Με μήνυμά της στο facebook, η Ελληνίδα πρωταθλήτρια και ελπίδα για μία διάκριση, γνωστοποίησε την αρνητική εξέλιξη.

"Το πάλεψα με όση δύναμη είχα μέσα μου... έκανα τα πάντα για να μπορέσω να αγωνιστώ.. δεν βρίσκω τα λόγια... ο τραυματισμός μου με νίκησε... Λυπάμαι που δεν θα μπορέσω να είμαι η Νικόλ που θα ήθελα να είμαι και δεν θα μπορέσω να εκπληρώσω τις προσδοκίες που έχετε από μένα. Σας Ευχαριστώ όλους για την ηθική συμπαράσταση σας και τα αμέτρητα μηνύματα υποστήριξης που μου στείλατε!", έγραψε.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *