Η λυπητερή έρχεται και κανείς δεν μπορεί να την αποφύγει. Μάλιστα παρά τις διαρροές επί σχεδόν έναν μήνα για μειώσεις σε πολλές κατηγορίες ιδιοκτητών αυτοκινήτων οι αλλαγές έμειναν στα χαρτιά και κάπως έτσι οι περισσότεροι θα δουν στο taxisnet, όταν ανοίξει η σχετική εφαρμογή, το ποσό που πλήρωσαν και πέρυσι.
Όλα δείχνουν ότι η σχετική εφαρμογή θα ανοίξει σήμερα, κατά τη διάρκεια της ημέρας, ωστόσο υπάρχουν και σενάρια που μιλούν για καθυστέρηση ως την ερχόμενη Κυριακή στις 20 Νοεμβρίου και έτσι θα πάρουν τέρμα και τα σενάρια για τα ποσά.
Σε κάθε περίπτωση και φέτος δεν πρόκειται να μειωθεί το ποσό του 1,1 δισ. ευρώ που υπολογίζει το κράτος, αν και δεν φαίνεται ότι υπάρχει καμία μέριμνα για την ανάσχεση του κύματος κατάθεσης πινακίδων λόγω των άδικων τελών για τα παλιά και χαμηλής αξίας αυτοκίνητα.
Για τα τέλη κυκλοφορίας του 2017 οι πληροφορίες αναφέρουν ότι γίνεται προσπάθεια να βρεθεί τρόπος να μειωθούν τα τέλη κυκλοφορίας για τα μεγάλα κυβισμού (πάνω 2.000 κυβικά) αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν πριν από το 2.000.
Οι υποσχέσεις ότι θα υπάρξει γενναία μείωση και μάλιστα σε ποσοστά ως και 40% πήγαν όμως μάλλον... περίπατο.
Μάλιστα κάποιοι αναρωτιούνται με νόημα μήπως υπάρξουν κάποιες αλλαγές σε κατηγορίες όπως των αυτοκινήτων με εκπομπές κάτω από τα 90 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα.
Παράπονα Ρόδου
Όλα δείχνουν ότι η σχετική εφαρμογή θα ανοίξει σήμερα, κατά τη διάρκεια της ημέρας, ωστόσο υπάρχουν και σενάρια που μιλούν για καθυστέρηση ως την ερχόμενη Κυριακή στις 20 Νοεμβρίου και έτσι θα πάρουν τέρμα και τα σενάρια για τα ποσά.
Σε κάθε περίπτωση και φέτος δεν πρόκειται να μειωθεί το ποσό του 1,1 δισ. ευρώ που υπολογίζει το κράτος, αν και δεν φαίνεται ότι υπάρχει καμία μέριμνα για την ανάσχεση του κύματος κατάθεσης πινακίδων λόγω των άδικων τελών για τα παλιά και χαμηλής αξίας αυτοκίνητα.
Για τα τέλη κυκλοφορίας του 2017 οι πληροφορίες αναφέρουν ότι γίνεται προσπάθεια να βρεθεί τρόπος να μειωθούν τα τέλη κυκλοφορίας για τα μεγάλα κυβισμού (πάνω 2.000 κυβικά) αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν πριν από το 2.000.
Οι υποσχέσεις ότι θα υπάρξει γενναία μείωση και μάλιστα σε ποσοστά ως και 40% πήγαν όμως μάλλον... περίπατο.
Μάλιστα κάποιοι αναρωτιούνται με νόημα μήπως υπάρξουν κάποιες αλλαγές σε κατηγορίες όπως των αυτοκινήτων με εκπομπές κάτω από τα 90 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα.
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.