ροή ειδήσεων

Ο Κουτσάφτης επιβεβαιώνει: «Δεν ήταν οδηγός ο Παντελίδης»

Κυκλοφόρησε εφημερίδα με πρωτοσέλιδο τι άλλο απο το θέμα του Παντελίδη. Στο πλαίσιο του ρεπορτάζ η εφημερίδα μίλησε με τον κορυφαίο Έλληνα Ιατροδικαστή, για πολλούς Πατριάρχη της συγκεκριμένης επιστήμης Φιλιππό Κουτσάφτη. Ο επιστήμονας έρχεται να επιβεβαιώσει το ρεπορτάζ μας με τα όσα λέει… δείχνοντας για μια ακόμη φορά την λύση του μυστηρίου. Μάλιστα σε ένα απόσπασμα λέει χαρακτηριστικά » Βέβαια. Αφού εκεί χτυπήθηκε ο άνθρωπος. Το σίδερο τον είχε διαπεράσει στην δεξιά πλευρά του λαιμού προς τα δεξιά. Η μπάρα αυτή μπήκε άκρα δεξιά. Δεν θα μπορούσε να συμβεί αυτό αν το παιδί ήταν στη θέση του οδηγού». 

Το είχα γράψει απο τις 25 Νοεμβρίου…

Εγώ είμαι εδώ. Παρά τις όποιες επιθέσεις που δέχομαι απο «φίλους» του, ότι και καλά στήνω λαϊκα δικαστήρια… ή πώς το τσίρκο μου είστε όλοι εσείς που με διαβάζετε και πως είμαι δημοσιογράφος της πλάκας. Δεν απαντάω ποτέ σε προσωπικές επιθέσεις. Απαντώ μόνο με την δουλειά μου. Ένα μόνο έχω να πώ. Η επιβεβαίωση του ρεπορτάζ μας απο τον νούμερο 1 της Ιατροδικαστικής στην Ελλάδα λέει ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Και μιλάμε για επιστήμονα. Όχι για αγράμματους τύπους που βάζουν τους δικηγόρους τους είτε να γράψουν αυτό που εκείνοι θέλουν να γράψουν αλλα δεν μπορούν, είτε να προσθέσουν διάφορα τρίκ σε καταθέσεις… προκειμένου να καλύψουν τα ψέμματα τους… Έρχονται κι άλλα… σας το έχω γράψει καιρό τώρα…

http://blogs.gossip-tv.gr/


Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *