ροή ειδήσεων

Περισσότερα από 3.000 καταγγελίες στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών


Σε 3.670 ανέρχονται τα παράπονα, καταγγελίες και ερωτήματα που δέχτηκε στο σύνολο του 2016 το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, εκ των οποίων μόλις το 14,60% κατατέθηκε από μέλη του ΚΕΠΚΑ και το υπόλοιπο 85,40% από καταναλωτές που ανακάλυψαν το φορέα “όταν είχαν προσωπικό πρόβλημα, το χρησιμοποίησαν, για συμβουλές, αλλά δεν ενδιαφέρθηκαν να το στηρίξουν, με το να γίνουν μέλη”, υπογραμμίζεται σε σχετική ανακοίνωση.

Μεταξύ άλλων, στη σχετική σημερινή ανακοίνωση του ΚΕΠΚΑ επισημαίνεται ότι το 92,54% των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, έπειτα από παρέμβαση του κέντρου, στους προμηθευτές, ενώ 40 δεν επιλύθηκαν, λόγω ελλιπών, ή ψευδών στοιχείων, που προσκόμισαν οι καταναλωτές, ή λόγω αδράνειας των μηχανισμών ελέγχου της πολιτείας, ή λόγω υπερβολικών απαιτήσεων των καταναλωτών.

Επιπλέον, στην ανακοίνωση τονίζεται ότι δύο καταγγελίες παραπέμφθηκαν, στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού, οι οποίες αποφάσισαν υπέρ του καταναλωτή.




Συνολικά, με τη μεσολάβηση του ΚΕΠΚΑ, οι καταναλωτές – μέλη του κέντρου ωφελήθηκαν με το ποσό των 101.656,14 ευρώ.




Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *