Στη δημιουργία δομής, για την άμεση επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι τουρίστες επισκεπτόμενοι τη Ρόδο, προγραμματίζει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.
Η δομή αυτή θ’ αποτελείται από ένα site-βάση δεδομένων, αλλά και από τη φυσική παρουσία ειδικευμένου προσωπικού σε κεντρικά σημεία του νησιού, τα οποία θα μπορέσουν να απορροφήσουν τα θετικά και αρνητικά σχόλια και τις θετικές και αρνητικές εμπειρίες των επισκεπτών της Ρόδου, πριν αυτές δημοσιοποιηθούν στο διαδίκτυο.
Η ίδια πλατφόρμα καταγγελίας, θα υπάρχει σε τρία ειδικά διαμορφωμένα σημεία.
Στο κέντρο της Ρόδου, στην Παλιά Πόλη και στη Λίνδο.
Στόχος της δράσης αυτής είναι η συντονισμένη ανάπτυξη σχέσεων με τους τουρίστες και η αντιμετώπιση των αρνητικών εμπειριών τους, με απώτερο στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, την αύξηση του επιπέδου ικανοποίησης των επισκεπτών αλλά και την αύξηση της επισκεψιμότητας και των επαναλαμβανόμενων επισκέψεων στην περιοχή μας.
Για το σκοπό αυτό η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ενθαρρύνει τους εμπλεκόμενους φορείς του τουρισμού της περιοχής μας για την κατάθεση προτάσεων επί της μελέτης «WE CARE ABOUT YOU SOUTH AEGEAN ISLANDS» και τη συμμετοχή τους στη διαβούλευση έως τις 15 Φεβρουαρίου 2017.
ert
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.