ροή ειδήσεων

ΕΕΔΕ/ SETE Training: Σεμινάρια ψηφιακού μάρκετινγκ στον τουρισμό


Ρόδος 22-24 Μαρτίου 2017 

Σεμινάρια (masterclass) στο Digital Marketing για επαγγελματίες του τουρισμού, και ιδιαίτερα ιδιοκτήτες και στελέχη ξενοδοχείων, υλοποιεί τον Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2017 η Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) σε συνεργασία με το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, SETE Training, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ρόδο. Τα νέα σεμινάρια ακολουθούν μετά από δύο άλλους επιτυχημένους κύκλους.



Tα marsterclass απευθύνονται σε:

-Ιδιοκτήτες και στελέχη μικρομεσαίων ξενοδοχειακών μονάδων

-Ιδιοκτήτες και στελέχη ενοικιαζόμενων δωματίων & διαμερισμάτων

-Επιχειρηματίες και στελέχη λοιπών τουριστικών επιχειρήσεων

Στόχος του εντατικού αυτού σεμιναρίου είναι να παρέχει μια εκτενή και πρακτική γνώση του Hλεκτρονικού Mάρκετινγκ εξειδικευμένα για Τουριστικές επιχειρήσεις και επιχειρήσεις Φιλοξενίας (ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια ή εξοχικές κατοικίες), αρχίζοντας με την δημιουργία της ηλεκτρονικής στρατηγικής μάρκετινγκ των επιχειρήσεων φιλοξενίας και προχωρώντας κλιμακωτά σε πιο σύνθετα ζητήματα, όπως η χρήση συμβατικών καθώς εναλλακτικών μέσων προβολής, όπως είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, TripAdvisor, Google, ect.). Με ιδιαίτερη έμφαση στις αυξημένες απαιτήσεις της ελληνικής τουριστικής αγοράς και των στελεχών φιλοξενίας, ο σχεδιασμός του σεμιναρίου είναι σαφώς προσανατολισμένος στην παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών από την Διεθνή και την Ελληνική τουριστική επιχειρηματικότητα.

Σήμερα, καμία στρατηγική μάρκετινγκ δεν θεωρείται πλήρης, εάν δεν ενσωματώνει την ψηφιακή στρατηγική και έκφραση. Το Ηλεκτρονικό (ή αλλιώς Ψηφιακό) είναι ένας διαφορετικός τρόπος σκέψης για πώς οι άνθρωποι επικοινωνούν μεταξύ τους και τον κόσμο γύρω τους. Το Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ (Digital Marketing) μας δίνει τη δυνατότητα να τμηματοποιήσουμε το κοινό μας και να προσαρμόσουμε τα μηνύματα σε ένα ωφέλιμο για τους πελάτες και επικερδές για εμάς τρόπο.

Οι ημερομηνίες είναι οι εξής:

Αθήνα 15-17 Φεβρουαρίου 2017 Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ

Θεσσαλονίκη 1-3 Μαρτίου 2017 Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ

Ρόδος 22-24 Μαρτίου 2017 Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ

Θεματολογία

1. Ηλεκτρονικός Τουρισμός κ Μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις

Τι είναι ο ηλεκτρονικός τουρισμός; Τι είναι το e-Tourism και πώς μπορούν να επωφεληθούν οι τουριστικές επιχειρήσεις από τη χρήση του.

Βασικά Στατιστικά στοιχεία & Trends Ευρώπη / Ελλάδα: Οι τάσεις στο τεχνολογικό περιβάλλον και τα νέα μέσα και εφαρμογές τους στον τουρισμό.

Παραδείγματα καλών πρακτικών Ηλεκτρονικού Τουρισμού στην Ελλάδα και το εξωτερικό

Situation analysis (Ανάλυση κατάστασης): προσδιορισμός του “που βρισκόμαστε τώρα”

Ψηφιακή Τουριστική Συμπεριφορά των Τουριστών: πώς κινούνται οι τουρίστες σε Διαδίκτυο, websites, social media και κινητά τηλέφωνα πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το ταξίδι!

Objectives (Στόχοι): Μετά τον προσδιορισμό του “που βρισκόμαστε τώρα” ακολουθεί ο καθορισμός του “που θέλουμε να πάμε”.



Καθορισμός στόχων:

Αύξηση των επισκεπτών στην σελίδα (Visitors)

Αύξηση των υποψηφίων πελατών (Leads)

Αύξηση των πωλήσεων (Sales) - Αύξηση της δέσμευσης (Engagement)

Αύξηση του οφέλους (απόδοση) της επένδυσης σας στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ (Return on investment – ROI)



Strategy (Στρατηγική) για τα Ηλεκτρονικά Μέσα: για να δοθεί απάντηση στα ερωτήματα:

Ποια μέσα/ εργαλεία επικοινωνίας θα χρησιμοποιήσουμε?

Πώς θα τα χρησιμοποιήσουμε?

Τι μηνύματα θα επικοινωνήσουμε?

Πώς θα είμαστε συνεπείς στις διάφορες πλατφόρμες επικοινωνίας?



2. Ειδικά Θέματα Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ για τουριστικές επιχειρήσεις

Βελτιστοποιώντας την αποτελεσματικότητα της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας!: Μετατρέποντας τον “Looker” σε “Booker”

Social Media στην υπηρεσία του ξενοδόχου: Οι νέες τάσεις, τα νέα κανάλια, υπέρ και κατά / Καλές πρακτικές

Δημιουργήστε για την επιχείρησή σας αφοσιωμένους & ευτυχισμένους πελάτες & αυξημένες πωλήσεις μέσω της ικανοποίησης τους!

Το email ως εργαλείο για καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών & αύξηση των πωλήσεων!

Τα sites κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο εξυπηρέτησης (+ Facebook Messenger Bots)

Marketing μέσω Μηχανών Αναζήτησης (Search Engine Marketing/SEM): πώς να πετύχουμε την υψηλότερη δυνατή ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης για αναζητήσεις που έχουν σχέση με την επιχείρηση ή το προϊόν/υπηρεσία.

Online Reputation & Tripadvisor Management: Διαχείριση Φήμης στο διαδίκτυο. or Πώς να διαχειριστείτε τα σχόλια σε ιστοσελίδες κριτικής ξενοδοχείων

Google Adwords: Προσεγγίστε πελάτες/τουρίστες από όλο τον κόσμο με στοχευμένο τρόπο μέσω του Google Adwords ( 2 ώρες - Θανάσης Δημάκης)

Κρατήσεις μέσω διαδικτύου - Πολλαπλασιάζοντας τις πωλήσεις σας διαδικτυακά!

ΟΤΑs & Channel Management: Online Ταξιδιωτικοί πράκτορες – Ένα σημαντικό κανάλι πώλησης των υπηρεσιών σας!

Σύστημα κρατήσεων στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείο σας – Αποκτώντας έναν αποτελεσματικό διαδικτυακό πωλητή!

Web Analytics : Μετρώντας την αποτελεσματικότητα των διαδικτυακών ενεργειών μας και ένα εργαλείο για την καλύτερη λήψη αποφάσεων!

Πώς ο Προορισμός γίνεται Εργαλείο Προβολής της Επιχείρησης: Αξιοποιώντας τον προορισμό προς όφελος της τουριστικής μονάδας. Έρευνα για τον προορισμό / περιοχή / μονάδα (όγκος αναζητήσεων google κλπ)

Έρευνα σχετικά με τον (συν)ανταγωνισμό: Τιμές / διαθεσιμότητα / ζήτηση - Booking Intelligence

Content Marketing: Περιεχόμενο = Χρυσός! Αναγεννώντας το Περιεχόμενο και News Blog του ξενοδοχείου



3. Πρακτικό Workshop για την ανάπτυξη Ηλεκτρονικής Στρατηγικής τουριστικών επιχειρήσεων

Ανάπτυξη ηλεκτρονικής στρατηγικής και καμπανιών - εφαρμογή στην επιχείρηση του κάθε συμμετέχοντα



Εκπαιδευτές:

Γεωργία Ζούνη, PhD.

Η Δρ. Γεωργία Ζούνη διδάσκει Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ στον Τουρισμό του Προγράμματος εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης στη Διοίκηση και Οργάνωση Τουριστικών Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς . Επίσης, διδάσκει Τουριστικό Μάρκετινγκ στο μεταπτυχιακό MBA Τουρισμού του Πανεπιστημίου Πειραιώς, στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Πολιτιστική Διαχείριση του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με το University of Kent , και το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, καθώς κατέχει διδακτορικό τίτλο (Ph.D) στο Τουριστικό Μάρκετινγκ.

Είναι συνιδρυτής του OpenTourism, και είναι Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη των Θερινών Σχολείων Τουρισμού του Πανεπιστημίου Πειραιώς σε συνεργασία με 3 Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια και μέτοχος και μέλος ΔΣ Ξενοδοχειακού Ομίλου.

Θανάσης Δημάκης

Marketing Research & e-Business Development στην εταιρεία Tourix

Ο Θανάσης Δημάκης εξειδικεύεται στις pay per click search engine marketing campaigns και είναι απόφοιτος του MSc Marketing και Επικοινωνία με νέες τεχνολογίες από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Σχεδιάζει τη στρατηγική και εκτελεί online διαφημιστικές ενέργειες για λογαριασμό B2B και B2C επιχειρήσεων στους κλάδους του τουρισμού, τηλεπικοινωνίων και λογισμικού, ηλεκτρονικού εμπορίου, real estate & επαγγελματικών υπηρεσιών.

Έχει Google AdWords Certification από το πρόγραμμα Google Partners της Google και Google Analytics Platform Principals από το Google Analytics Academy. Aπό το 2007 έχει συνεργαστεί με ελληνικές & ξένες μικρές & πολυεθνικές επιχειρήσεις και πανεπιστήμια για το σχεδιασμό και την εκτέλεση ερευνών αγοράς και ενεργειών ψηφιακής επικοινωνίας ενώ σήμερα βοηθάει τουριστικές επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν το διαδίκτυο σαν σύμβουλος marketing research & e-business development στην εταιρεία Tourix .

Σταύρος Κεφάλας

Co-Founder / Head of Business Development στην εταιρεία Tourix

Έχει ολοκληρώσει τις σπουδές του στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του πανεπιστημίου Πατρών, και έχει κάνει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «MBA – Tourism Management» του πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι συν-ιδρυτής της Tourix, που εξειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών στρατηγικού ηλεκτρονικού και offline μάρκετιγνκ σε επιχειρήσεις & φορείς του τουριστικού κλάδου (ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά γραφεία, τουριστικοί οργανισμοί κ.α.). Είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη του οργανισμού Experience Corinthia. Έχει συνεισφέρει από διάφορες θέσεις για 2,5 χρόνια στον σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής του Τουριστικoύ Οργανισμού Λουτρακίου, έναν συνεργατικό φορέα για την τουριστική ανάπτυξη & προβολή της περιοχής, αποκτώντας σημαντική εμπειρία σε θέματα τουριστικού marketing και διαχείρισης προορισμού. Είναι μέλος του οργανισμού IFITT και συνεισφέρει στο ελληνικό τμήμα (IFITT Greece) ως γενικός γραμματέας.

Φίλιππος Ζ Χήρας

Co-Founder / Managing Director στην εταιρεία Tourix

Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών του πανεπιστημίου Θεσσαλίας, και έχει πραγματοποιήσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «MBA – Tourism Management» του πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι από μικρής ηλικίας στα τουριστικά δρώμενα μέσω των οικογενειακών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων αλλά και επιχειρήσεων εστίασης στην περιοχή της Μαγνησίας, ενώ έχει παρακολουθήσει επιτυχώς μαθήματα ξενοδοχειακής τεχνικής του Οργανισμού Τουριστικές Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Είναι συν-ιδρυτής της Tourix, που εξειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών στρατηγικού ηλεκτρονικού και offline μάρκετιγνκ σε επιχειρήσεις & φορείς του τουριστικού κλάδου (ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά γραφεία, τουριστικοί οργανισμοί κ.α.). Έχει με επιτυχία επιμεληθεί τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη της διαδικτυακής εταιρικής ταυτότητας πολλών επιχειρήσεων του κλάδου, ενώ έχει αναλάβει τον σχεδιασμό και την διαχείριση email campaigns για μεγάλα τουριστικά γραφεία.



ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 24 ώρες

ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ: (Το Εργαστήριο απευθύνεται αποκλειστικά σε στελέχη που εργάζονται σε επιχειρήσεις)

Επαγγελματίες του τουρισμού που καλύπτουν μόνοι τους το κόστος: 120€

Επιχειρήσεις Μέλη ΣΕΤΕ & Επαγγελματίες του τουρισμού που καλύπτουν μόνοι τους το κόστος: 120€

Επιχειρήσεις Μη Μέλη ΣΕΤΕ: 170€

TornosNews.gr


Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *