ροή ειδήσεων

Συγκλονίζουν οι φωτογραφίες από το τρακαρισμένο αυτοκίνητο του Κούγια - Δείτε από πού βγήκε ζωντανός!


Άγιο είχε ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ ΑΕΛ Αλέξης Κούγιας, καθώς ενεπλάκη τη Δευτέρα σε τροχαίο ατύχημα.
Πιο συγκεκριμένα, κατά την επιστροφή του από τη Θεσσαλονίκη, το γρήγορο αυτοκίνητο που οδηγούσε ο ποινικολόγος συγκρούστηκε με φορτηγό περίπου στις 22.30, στην Ε.Ο. Αθηνών - Θεσσαλονίκης, στο ύψος της Υλίκης, στο ρεύμα προς Αθήνα.

Ευτυχώς, ο γνωστός ποινικολόγος εξήλθε από το όχημά του, μάρκας AUDI, χωρίς σοβαρά χτυπήματα.

Το zougla.gr τον αναζήτησε και μίλησε μαζί του για αυτήν την -ομολογουμένως- τραυματική εμπειρία.

«Ευτυχώς, όλα είναι καλά. Το σώμα μου, βέβαια, είναι γεμάτο μώλωπες και, ευτυχώς, επιφανειακές πληγές. Ήταν ένα ατύχημα στο οποίο έχω και εγώ πολύ μεγάλη ευθύνη. Ευτυχώς, δεν στέρησα από τους συγγενείς μου την παρουσία μου» είπε στο zougla.gr ο γνωστός ποινικολόγος.























Πηγή: zougla.gr




Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *