ροή ειδήσεων

Σε έκθεση στο Μιλάνο ο δήμος Ρόδου, για προώθηση εναλλακτικού τουρισμού



Με πρωταρχικό στόχο την προώθηση του νησιού της Ρόδου, ως εναλλακτικού τουριστικού προορισμού και την ενίσχυση των τουριστικών ροών από την ιταλική αγορά, δίνοντας έμφαση σε θεματικούς τομείς, η αντιδήμαρχος Τουρισμού του δήμου Ρόδου Μαρίζα Χατζηλαζάρου είχε σειρά σημαντικών συναντήσεων με τουριστικούς παράγοντες, καθ’ όλη τη διάρκεια της Διεθνούς Τουριστικής Έκθεσης BIT 2017, που πραγματοποιείται στον καινοτόμο εκθεσιακό χώρο Fieramilanocity, από την Κυριακή 2 Απριλίου έως και σήμερα Τρίτη 4 Απριλίου 2017, στο Μιλάνο της Ιταλίας.

Η Ρόδος, είχε ξεχωριστή παρουσία, μέσω της Διεύθυνσης Τουρισμού του δήμου Ρόδου, στο περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, που ήταν και ο μοναδικός εκπρόσωπος της χώρας μας. Εκατοντάδες Ιταλοί, εκπρόσωποι φορέων του τουρισμού και δημοσιογράφοι, επισκέφθηκαν το stand της Ρόδου καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης, στέλνοντας θετικά μηνύματα για τη φετινή σεζόν.

Η Ιταλία αποτελεί μία παραδοσιακή αγορά για τη Ρόδο, καθώς πλήθος Ιταλών τουριστών την επισκέπτονται κάθε χρόνο. Σύμφωνα μάλιστα με τα επίσημα στοιχεία του διεθνούς αερολιμένα «Διαγόρας» της Ρόδου, οι αφίξεις των Ιταλών τουριστών σημείωσαν αύξηση της τάξης του 15,68% το 2016, σε σχέση με το 2015.

Στο πλαίσιο λοιπόν της επικοινωνιακής στρατηγικής του δήμου Ρόδου για μια δυναμική παρουσία του ροδίτικου εναλλακτικού τουριστικού προϊόντος στην ιταλική αγορά και πλήρως εναρμονισμένη με τις καινοτομίες που εισάγει φέτος η έκθεση BIT 2017 και οι οποίες αφορούν τον θεματικό τουρισμό, η κ. Χατζηλαζάρου είχε συνεργασία με τη διευθύντρια του ΕΟΤ Μιλάνου Κυριακή Μπουλασίδου και το στέλεχος Αντονέλλα Παπανικόλα, με καταγωγή από τη Ρόδο.

Στόχος και των δύο πλευρών είναι ο συντονισμός δράσεων και ενεργειών, προκειμένου να γνωρίσει η ιταλική αγορά ότι η Ρόδος, πέραν της μοναδικής φυσικής ομορφιάς, της ιστορίας και του πολιτισμού της, διαθέτει σύγχρονες υποδομές για αναψυχή και τουρισμό πολυτελείας, οικογενειακές διακοπές, αθλητισμό και sport. Προσφέρεται δε και για εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως ο θρησκευτικός, συνεδριακός, περιπατητικός, θαλάσσιος και άλλες.

Η κ. Χατζηλαζάρου εξέφρασε την ικανοποίησή της για τα θετικά μηνύματα που έρχονται από την Ιταλία, τονίζοντας: «το brand name της Ρόδου είναι δυνατό, πολλοί Ιταλοί επισκέπτες της έκθεσης είχαν ήδη κλείσει για διακοπές στο νησί, απλώς αναζητούσαν περισσότερες πληροφορίες. Είμαστε αισιόδοξοι ότι και φέτος θα έχουμε αξιόλογη αύξηση των Ιταλών τουριστών».

Σχόλια

Δείτε επίσης

εικονογράφημα

εικονογράφημα
loading...
Εγγραφείτε