Μεγάλη ταλαιπωρία και σε σχεδόν σταθερή βάση υφίστανται οι επιβάτες που επιλέγουν την εταιρία Sky Express για τις πτήσεις τους.
Η σχετικά νεαρή αεροπορική εταιρία που μετράει κάτι παραπάνω από μια δεκαετία πτήσεων και στα πρώτα της βήματα έδειξε θετικά στοιχεία, φαίνεται ότι δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της απέναντι στο επιβατικό κοινό που την επιλέγει. Τα δρομολόγια της πολλές φορές παρουσιάζουν πολύωρες (!) καθυστερήσεις ταλαιπωρώντας και βάζοντας σε μεγάλες περιπέτειες τους επιβάτες της.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα δρομολόγια της εταιρίας το Σαββατοκύριακο που πέρασε προς τη Μύκονο. Οι αναχωρήσεις από την Αθήνα είχαν από μία ως δύο ώρες καθυστέρηση και αυτές από τη Μύκονο ως τρεις ώρες καθυστέρηση. Πολλοί επιβάτες έχασαν τις πτήσεις ανταποκρίσεων ενώ η ταλαιπωρία όλων ήταν ατελείωτη.
Και αν όλα αυτά συμβαίνουν τώρα που δεν έχει κορυφωθεί η τουριστική σεζόν προφανώς τα πράγματα θα χειροτερέψουν την περίοδο του high season. Σε μια χρονιά που περιμένουμε τόσα από τον τουρισμό πρέπει όλοι να κάνουμε το καλύτερο για να ξαναέρθουν και του χρόνου οι τουρίστες. Και όσοι δεν μπορούν να τα κάνουν θα πρέπει να ελεγχθούν για την ασυνέπεια τους.
newsit
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.