επικαιρότητα

300.000 μεταχειρισμένα αυτοκίνητα έρχονται από Γερμανία στην Ελλάδα – Τους «γυρίζουν» τα χιλιόμετρα και τα πουλάνε ως «diesel ευκαιρίες»



Η πανευρωπαϊκή τάση ενάντια των παλιών πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων , έχει δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα στους Γερμανούς εμπόρων, οι οποίοι αδυνατούν να διαθέσουν στην αγοράτους, σχεδόν 300.000 diesel μεταχειρισμένα.

Σύμφωνα με την αντίστοιχη Ένωση Εμπόρων Αυτοκινήτων της Γερμανίας, τα αυτοκίνητα αυτά δεν μπορούν να διατεθούν λόγω της έντονης αβεβαιότητας που υπάρχει, για το τι θα πράξουν τα κρατίδια της Γερμανίας με τα παλιά diesel αυτοκίνητα. Ηδη Μόναχο και Στουτγάρδη ανακοίνωσαν σκληρά αντίμετρα (έως και πλήρη απαγόρευση) για τη χρήση παλιών diesel και έπεται συνέχεια και από άλλες πόλεις. Και όλα αυτά λόγω της πολύ αυξημένων εκπομπών διοξειδίου του αζώτου, στο περιβάλλον.
Τα αδιάθετα αυτοκίνητα είναι EURO5 και πίσω (μοντέλα περίπου από τα μέσα του 2015 και πριν) και η ζημιά που κινδυνεύουν να υποστούν οι έμποροι υπολογίζεται πάνω από τα 4 δισεκατομμύρια ευρώ.


Πανικόβλητοι λοιπόν ήδη έχουν απευθυνθεί σε άλλους εμπόρους εκτός Γερμανίας, σε χώρες που δεν ισχύουν οι αυστηρές προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως την Αλβανία, την Σερβίας, την Ρωσία, χώρες της Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής, αλλά και την Ελλάδα, μερίδα εμπόρων της οποία, έχουν βρει τους τρόπους να «ξεγελάνε» τους νόμους με την απόλυτη ανοχή των εμπλεκομένων υπουργείων και γενικότερα του Κράτους που δεν πραγματοποιεί κανέναν έλεγχο. Επίσης στην Ελλάδα επιτρέπεται η ταξινόμηση των μεταχειρισμένων EURO5 αυτοκινήτων.
Όπως έχουμε ξαναγράψει, η Ελλάδα είναι ο σημαντικότερός τους πελάτης, αφού με ιδιαίτερα προθυμία απορροφά τα μεταχειρισμένα τους, τα οποία αφού τα γυαλίσουν, γυρίζουν τα χιλιόμετρα και τα πουλάνε ως «diesel ευκαιρίες» στους ανυποψίαστους τους πελάτες. Μάλιστα στην Ελλάδα έχουν χαμηλότερο κόστος στα μεταφορικά, ενώ όσο περισσότερα χιλιόμετρα υπάρχουν στο κοντέρ, τόσο καλύτερα, αφού οι εδώ έμποροι παίρνουν χαμηλότερες τιμές…
Να τονίσουμε εδώ το εξής: Την παραπάνω πρακτική την εφαρμόζουν κάποιοι έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ελλάδα και όχι όλοι. Το σίγουρο είναι ότι εκτός του Κράτους και τους ελέγχους που πρέπει να ξεκινήσει άμεσα, μόνο οι ίδιοι οι έμποροι μπορούν να προστατέψουν τον κλάδο τους και τις δουλειές τους, από τους κακούς συναδέλφους τους…

Το θέμα είναι ότι πάλι, θύμα των παραπάνω πρακτικών θα πέσει ο Έλληνας, ο οποίος αναζητά ένα μικρό και φθηνό diesel αυτοκίνητο, το οποίο τα επόμενα χρόνια θα πληρώσει διπλά απ’ότι να το έπαιρνε σαν καινούργιο, σε ζημιές αλλά και στα diesel-χαράτσια που έρχονται…

Στο θέμα αυτό αναφέρθηκε και το έγκυρο automotive news





newsauto.gr

Σχόλια

  1. Ανώνυμος27/8/17, 4:03 μ.μ.

    Το diesel εχει πεθανει....και πλεον οποιος αγοραζει ντιζελ και δεν κανει καμια 25000 χλμ το χρονο απλα θα χασει τα χρηματα του ..αξια μεταπωλησεις καμια....Θα αγοράζατε ένα αυτοκίνητο που ξέρετε πως σε πέντε χρόνια δεν θα μπορέσετε να το πουλήσετε ποτέ; Θα αγοράζατε ένα αυτοκίνητο που ξέρετε πως σύντομα θα πληρώνει πολλά τέλη ή και διόδια για να μπει στις πόλεις;

    Το ντίζελ πεθαίνει. Όχι γιατί μας αρέσει, ίσα ίσα, αλλά γιατί απέτυχε να πείσει τις κυβερνήσεις για τις καλές του προθέσεις.

    Όταν στις αρχές του 2000 τόσες χώρες, και αργότερα και η Ελλάδα, προέτρεψαν τον κόσμο να αγοράσει ντίζελ για να γλιτώσουν από το διοξείδιο του άνθρακα, υπήρχε μία βασική προϋπόθεση που θεωρούσαν δεδομένη:

    Οι κατασκευαστές θα συμμορφώνονταν με τις νόρμες Euro5 και Euro6 που, στα χαρτιά, έκαναν τους ντίζελ παραδεισένιους.

    Όμως οι κατασκευαστές δεν τήρησαν τις υποσχέσεις τους. Πιεσμένοι από τον ανταγωνισμό και τα νέα όρια, βρήκαν πιο εύκολο να εξαπατούν τις μετρήσεις βάζοντας τους κινητήρες να λειτουργούν, με ή χωρίς κάποιο σύστημα, ειδικά για αυτές.

    Η VW ήταν ο μεγάλος ένοχος, όμως όλοι οι κατασκευαστές ήταν μέχρι και 10 φορές πάνω από τα όρια.

    Αυτό δεν μπορούσε να περάσει έτσι. Με τους νέους τρόπους μετρήσεων από του χρόνου, τα ντίζελ θα μετρούνται σε συνθήκες δρόμου. Δεν έχουν καμία ελπίδα, και αυτό το ξέρουν οι κατασκευαστές.

    Δεν υπάρχει ούτε χρόνος, ούτε χρήμα, αλλά ούτε και αγορά πλέον που να κάνει την επένδυση σε εξέλιξη νέων κινητήρων ντίζελ λογική κίνηση. Αυτή τη στιγμή ούτε ένας κατασκευαστής δεν εξελίσσει ή έχει σχέδια να εξελίξει πετρελαιοκινητήρα.

    Η ζήτηση έχει ήδη πέσει και θα πέσει κι άλλο αφού οι εταιρείες λίζινγκ της Ευρώπης που προπωλούν τα αυτοκίνητα σε δεύτερο χέρι, δεν θέλουν ντίζελ, καθότι σε τρία-τέσσερα χρόνια, δεν θα τα θέλει κανείς.

    Με το πιο φρέσκο ντίζελ μοτέρ, το 1.600άρι της Honda να έχει ήδη αποσυρθεί από την εταιρεία, είναι ενδεικτικό πόσο λίγα ντίζελ μοντέλα θα προσφέρονται μέχρι το 2020.

    Το ντίζελ πέθανε γιατί μας έπεισε πως είναι καθαρό και δεν ήταν. Πέθανε γιατί οι κυβερνήσεις δεν μπορούν να πληρώνουν το κόστος υγείας σε ανθρώπους και χρήμα και θα το βγάλουν από τις πόλεις των χωρών. Πέθανε γιατί οι κατασκευαστές δεν επενδύουν αφού έχουν καλύτερες νέες τεχνολογίες χωρίς το στίγμα της «απάτης» που άφησε το dieselgate.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Μετάφραση

παράπονα Ρόδου
1 εικόνα 1000 λέξεις στο Instagram!




Δείτε επίσης