Η βράβευση αυτή είναι αποτέλεσμα της έρευνας ικανοποίησης πελατών που διεξάγει το Jet 2 Holidays, όπου οι υπηρεσίες του Atrium Platinum αξιολογήθηκαν ως οι καλύτερες μεταξύ των υπολοίπων συνεργατών – ξενοδοχείων.
Το Atrium Platinum Luxury Resort Hotel & Spa βραβεύθηκε για ακόμη μία χρονιά από τους επισκέπτες του τουριστικού γραφείου Jet2holidays, με το βραβείο “Quality Award 2016”, στην κατηγορία “Staff Service”, το οποίο αφορά στην άριστη εξυπηρέτηση των πελατών από το σύνολο του προσωπικού του ξενοδοχείου.
Η βράβευση αυτή είναι αποτέλεσμα της έρευνας ικανοποίησης πελατών που διεξάγει το Jet 2 Holidays, όπου οι υπηρεσίες του Atrium Platinum αξιολογήθηκαν ως οι καλύτερες μεταξύ των υπολοίπων συνεργατών – ξενοδοχείων.
Το βραβείο παρέδωσε η Destination Manager - Rhodes του Jet2holidays, Ruth Jones, στον γενικό διευθυντή του ξενοδοχείου, κ.b, τον οποίο συνεχάρη για τη σημαντική αυτή βράβευση και για το άριστο προσωπικό του ξενοδοχείου και ευχόμενη πάντα επιτυχίες.
Το Jet2holidays είναι ο τρίτος μεγαλύτερος Tour Operator του Ηνωμένου Βασιλείου. Για το 2018 έχει προγραμματίσει 20% αύξηση στο πρόγραμμά του για τη Ρόδο. Το ξενοδοχείο Atrium Platinum ανήκει στον Όμιλο Atrium Hotels, που φέτος βραβεύθηκε από σειρά συνεργατών του, όπως Trivago, Booking.com, Hotels.com, Holidaycheck, Tripadvisor Travelers’ Choice και Zoover.
traveldailynews
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.