Οι καταναλωτές προτιμούν τα ελληνικά προϊόντα όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια. Δεν είναι μόνο η έννοια του καταναλωτικού «πατριωτισμού» αλλά και μία διάθεση να ξεπεραστεί η παλιά άποψη ότι τα ελληνικά προϊόντα δεν είναι ισάξια των εισαγόμενων.
Επιπροσθέτως, η αγορά ελληνικών προϊόντων ενισχύει και την εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων δίνοντας στους καταναλωτές την δυνατότητα να δοκιμάσουν και να εμπιστευτούν Έλληνες παραγωγούς για τις καθημερινές του διατροφικές τους ανάγκες.
Ο Όμιλος My Market στηρίζει τις ελληνικές επιχειρήσεις, επενδύοντας σε προϊόντα μικρών παραγωγών δίνοντας έμφαση σε τοπικές επιχειρήσεις που, αν δεν υπήρχαν τα My Market, δεν θα έβρισκαν πρόσβαση στο ράφι του super market.
Υπάρχει όμως και μια άλλη διάσταση που, η επένδυση σε ελληνικά προϊόντα και ειδικότερα προϊόντα από μικρούς τοπικούς παραγωγούς, είναι πολύ σημαντική: Η ενίσχυση των τοπικών προϊόντων στηρίζουν και ελληνικές θέσεις εργασίας.
Τα My Market πιστά στις αρχές του ηθικού επιχειρείν και στις επενδύσεις με βασικό άξονα τον εργαζόμενο ενισχύουν όλες εκείνες τις πρακτικές που δημιουργούν θέσεις εργασίες σε όλη την Ελλάδα με έμφαση στην Περιφέρεια.
Με 10.600 εργαζόμενους σε 271 σημεία σε όλη την Ελλάδα τα My Market δίνουν δυνατότητες σε όλους τους εργαζόμενους για μια δουλειά με αξιοπρέπεια, προοπτική και συμμετοχή στην διαμόρφωση του μέλλοντος της εταιρείας. Αξίζει να σημειωθεί ότι ενώ στις αρχές του 2015 είχαν 9.000 εργαζόμενους, το 2017 προσέλαβαν μέχρι σήμερα 1.600 ανθρώπους και έπεται και συνέχεια.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.