Ο Διευθυντής marketing της εταιρείας σε σημερινή του τοποθέτηση υπογράμμισε πως το 98% των επιβατών που έχουν επηρεαστεί από τις μαζικές ακυρώσεις πτήσεων της εταιρείας έχει αποζημιωθεί πλήρως ή του έχει δοθεί εναλλακτικός τρόπος ταξιδιού.
Αναλυτικά ο κ. Kenny Jacobs τόνισε πως η εταιρεία παρά το πρόβλημα που υπάρχει έχει προχωρήσει τάχιστα στην αποζημίωση των επιβατών που την επέλεξαν για να ταξιδέψουν και πως ένα μικρό ποσοστό (2%) από αυτούς δεν έχει ακόμη καταστεί δυνατό να εξυπηρετηθούν καθώς πρέπει οι ίδιοι να επικοινωνήσουν με εκπρόσωπο της εταιρείας.
Σημειώνεται πως η Ryanair έχει προχωρήσει σε ακύρωση 2.100 πτήσεων τον περασμένο μήνα (περίπου 50 πτήσεις την ημέρα) για το διάστημα Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου ενώ πριν από μερικές ημέρες προχώρησε σε ακόμη 18.000 ακυρώσεις πτήσεων για τη χειμερινή περίοδο.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.