Τη χρήση του διαδικτύου, για την εξυπηρέτηση των δημοτών, εντάσσει στη λειτουργία του, ο Δήμος Ρόδου.
Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2018 αναμένεται να λειτουργήσει πρόγραμμα που θα παρέχει στους πολίτες τη δυνατότητα να ζητούν και να λαμβάνουν πιστοποιητικά μέσω διαδικτύου.
Παράλληλα μελετάται η λειτουργία δημοτικών ΑΤΜ, στα οποία θα πληρώνονται λογαριασμοί.
Το πρόγραμμα για την ηλεκτρονική ροή εγγράφων παρουσιάστηκε χθες σε διευθυντές και προϊσταμένους υπηρεσιών, προκειμένου να ενημερωθούν και να ξεκινήσει η διαδικασία εφαρμογής του.
«Στόχος μας είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη από τις υπηρεσίες του Δήμου» δήλωσε ο αντιδήμαρχος, Σάββας Διακοσταματίου.
ερτ
Μοιράσου το άρθρο:
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.