ροή ειδήσεων

Πως θα κάνετε το ξενοδοχείο σας καλύτερο το 2018 !!!

 

Σημαντικά συμπεράσματα για τους τομείς στους οποίους πρέπει να επικεντρωθούν οι ξενοδόχοι, για να βελτιώσουν την «εικόνα» των ξενοδοχείων τους, στους πελάτες, όπως προέκυψαν από την εφετινή World Travel Market, δημοσιεύει το hotelmanager-blog.trivago.com.

Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά η κα. Χαρά Γεωργιάδου «Να τι μάθαμε για το πώς μπορούν τα ξενοδοχεία να προετοιμαστούν για την αναμενόμενη ανάπτυξη της βιομηχανίας το 2018″.
Προσπαθήστε να επιφέρετε θετικές αλλαγές

Ο υπεύθυνος τουρισμός δεν είναι απλώς καλύτερος για τον κόσμο. Είναι καλύτερος και για τις επιχειρήσεις.

Η βιομηχανία ταξιδιών και φιλοξενίας έχει έναν σημαντικό αντίκτυπο στις περιβαλλοντικές και κοινωνικές κρίσεις που αντιμετωπίζει σήμερα ο κόσμος. Κάτι που σημαίνει ότι, αν οι πρακτικές της βιομηχανίας αλλάξουν προς το καλύτερο, αυτό θα επιφέρει σημαντική βελτίωση των συνθηκών. Σημαίνει, επίσης, ότι όλοι μας πρέπει να ασχοληθούμε με αυτό.

Το καλύτερο μέρος, για να ξεκινήσει η προσπάθεια ελαχιστοποίησης του αποτυπώματος άνθρακα ενός ξενοδοχείου, είναι η επικοινωνία με επίσημα αναγνωρισμένους φορείς πράσινης (οικολογικής) πιστοποίησης που αποτελούν τους θεματοφύλακες βιωσιμότητας της βιομηχανίας.

Οι πράσινες πιστοποιήσεις αντανακλούν τη δέσμευση ενός ξενοδοχείου να αποτελέσει έναν φορέα θετικών αλλαγών στη βιομηχανία, γι’ αυτό και έχουν τόσο μεγάλη απήχηση στον ολοένα και αυξανόμενο αριθμό οικολογικά ευσυνείδητων ταξιδιωτών. Και αν τα ξενοδοχεία γίνουν «πράσινα», θα μπορούν να αυξάνουν όχι μόνο τα ποσοστά κρατήσεών τους, αλλά και το RevPAR τους, καθώς θα ξοδεύουν λιγότερα σε ηλεκτρική ενέργεια, χαρτί και νερό.

Καλύψτε τις προσωπικές ανάγκες των πελατών

Πώς είναι η ιδανική εμπειρία πελατών; Αυτό εξαρτάται πλήρως από τον πελάτη.

Η εξατομίκευση δεν είναι μόνο η προσαρμογή ολόκληρου του ταξιδιού του πελάτη 100% στον συγκεκριμένο πελάτη, όποιος και αν είναι αυτός. Και σίγουρα δεν είναι απλώς η δημιουργία μιας στενότερης σύνδεσης με τον πελάτη. Για πολλά άτομα καμία από τις δύο προσεγγίσεις δεν είναι αυτό που έχουν στο μυαλό τους και, συνεπώς, είναι τα αντίθετα της εξατομίκευσης. Για σκεφτείτε το.

Μεγάλο μέρος αυτής της εξατομίκευσης ξεκινάει με τον εντοπισμό και την προσέλκυση των ταξιδιωτών που πρόκειται να ανακαλύψουν ότι αυτό που προσφέρει ένα ξενοδοχείο είναι ήδη πολύ κοντά σε ακριβώς αυτό που αναζητούν.

Όπως και να’ χει, ένα ξενοδοχείο θα θέλει να γνωρίζει σε κάποιο βαθμό τις προσωπικές λεπτομέρειες των πελατών του, καθώς και τις προτιμήσεις και τα γούστα τους, ώστε να στοχεύσει στο σωστό κοινό με τις σωστές προσφορές.
Δώστε στη διαδικτυακή φήμη το κύρος και την προσοχή που της αναλογεί

Τα άτομα εμπιστεύονται τα άλλα άτομα. Η διαδικτυακή φήμη σας θα καθορίσει το αν τα άτομα θα πραγματοποιήσουν ή όχι κράτηση σε εσάς.

Η φήμη ενός ξενοδοχείου διαμορφώνεται πλέον online. Ανεξαρτήτως από το αν είναι καλό ή κακό, οι πελάτες εκφράζουν ολοένα και πιο έντονα τις εμπειρίες τους. Ακόμα πιο σημαντικό είναι ότι οι ταξιδιώτες επηρεάζονται περισσότερο από τις εμπειρίες άλλων, καθιστώντας τη διαδικτυακή φήμη ενός ξενοδοχείου πολύ σημαντική για τα έσοδά του.

Επιλύστε τα προβλήματα των πελατών τη στιγμή που τα αναφέρουν. Ανακαλύψτε πιθανές πηγές δυσαρέσκειας και και πάρτε αμέσως τα απαραίτητα μέτρα βελτίωσης. Και παρακολουθείτε τις online ιστοσελίδες κριτικών, ώστε να μπορείτε να απαντάτε σε αρνητικά σχόλια μέσα σε 48 ώρες.

Συμβουλές από το περίπτερο της trivago

1. Ένας ειδικός στο μάρκετινγκ ξενοδοχείων της trivago συναντάει ξενοδόχους στο WTM London 20172. Ένας ειδικός της trivago χαιρετάει έναν ξενοδόχο στο περίπτερο της trivago στο WTM London 20173. Ένα ειδικός συνδεσιμότητας της trivago μιλάει σε παρόχους συνδεσιμότητας στο περίπτερο της trivago στο WTM London 2017

Φυσικά, η trivago και η Base7booking μοιράστηκαν και τις δικές τους εμπειρίες με τους παρευρισκομένους. Οι αναρίθμητοι επαγγελματίες ξενοδοχείων που ήρθαν στο περίπτερό της ήταν περίεργοι να μάθουν πώς μπορούν να αναπτύξουν την επιχείρησή τους στην ψηφιακή εποχή της βιομηχανίας. Οι εξειδικευμένοι εκπρόσωποί μας είχαν τη χαρά να συναντηθούν μαζί τους και να τους προσφέρουν συμβουλές.
Να τι συμβουλή θα ήθελαν να προσφέρουν σε όλα τα ξενοδοχεία:
Ξεχωρίστε στο metasearch, ώστε να σας ανακαλύπτουν οι ταξιδιώτες

«Πάρτε τον έλεγχο του προφίλ του ξενοδοχείου σας και συμπληρώστε το με μοναδικό περιεχόμενο, ώστε να έχει υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης της trivago.»

Είναι ξεκάθαρα πλέον ότι το metasearch δεν είναι πλέον μια νέα μόδα, αλλά ολοένα και περισσότερο αποτελεί την αρχή της διαδικασίας κράτησης. Οπότε, τα ξενοδοχεία πρέπει πλέον να προβάλλονται στο metasearch αν θέλουν να τραβήξουν την προσοχή αυτής της ολοένα αυξανόμενης μερίδα πελατών. Και δεν πρέπει απλώς να προβάλλονται, αλλά πραγματικά να ξεχωρίζουν με ένα μοναδικό προφίλ ξενοδοχείου και με ανταγωνιστικές τιμές.
Σχεδιάστε μια εύκολη διαδικασία κράτησης για κρατήσεις online

«Χρησιμοποιήστε μια μηχανή κρατήσεων ώστε να μπορείτε να αποκτήσετε την ανεξαρτησία σας και να προωθήσετε το ποσοστό κρατήσεών σας».

Μια βελτιστοποιημένη μηχανή κρατήσεων αποτελεί την απάντηση στο ερώτημα το πώς τα ξενοδοχεία μπορούν να διασφαλίζουν απευθείας κρατήσεις, μειώνοντας ταυτόχρονα τα κόστη προμήθειας και την εξάρτησή τους από άλλους.

Ωστόσο, είναι σημαντικό η μηχανή κρατήσεων να είναι επώνυμη, να υποστηρίζει μια απρόσκοπτη και διαισθητική εμπειρία χρήστη και να έχει ένα σχεδιασμό βάσει ανταπόκρισης, ώστε οι πελάτες να μπορούν να κάνουν κράτηση σε οποιαδήποτε συσκευή.
Ρυθμίστε τις λειτουργίες, ώστε να επικεντρώνεστε στην εμπειρία πελατών

«Απλοποιήστε τις καθημερινές δραστηριότητες, ώστε να αυξήσετε το χρόνο που μπορείτε να αφιερώνετε, ώστε να δημιουργείτε μια αξέχαστη διαμονή για τους πελάτες.»

Η εμπειρία πελατών τελειοποιείται συνεχώς, αλλά δεν είναι ποτέ τέλεια. Παρόλα αυτά, η προσέγγιση της τελειότητας στην ξενοδοχειακή διαμονή είναι πολύ λιγότερο εφικτή, όταν τα λειτουργικά καθήκοντα απαιτούν λιγότερο χρόνο, ενέργεια και πόρους.

Τα συστήματα διαχείρισης ξενοδοχείων με βάση το cloud αποτελούν το καλύτερο στοίχημα ενός ξενοδόχου, καθώς και τον καλύτερο φίλο του, ώστε οι λειτουργίες να γίνουν πιο αποτελεσματικές και, εν τέλει, ώστε οι πελάτες να είναι πιο ικανοποιημένοι με την εμπειρία τους.

Θα θέλαμε να ολοκληρώσουμε αυτό το άρθρο ευχαριστώντας τα άτομα που πέρασαν από το περίπτερό μας. Οι συνομιλίες μας μαζί σας ήταν το καλύτερο σημείο της εκδήλωσης για εμάς. Και ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους συμμετείχαν στο trivago Lab. Τα σχόλιά σας για τα προϊόντα μας μάς βοηθούν να δημιουργούμε καλύτερες λύσεις για εσάς.

Αν ήσασταν στην εκδήλωση και θα επιθυμούσατε να προσθέσετε τα δικά σας σχόλια, θα θέλαμε πολύ να τα διαβάσουμε, απλώς συμπληρώστε την ενότητα σχολίων παρακάτω.

Μετά από 3 ημέρες, χιλιάδες συζητήσεις και επιχειρηματικά συμβόλαια δισεκατομμυρίων δολαρίων, το World Travel Market London 2017 ολοκληρώθηκε.

Να τι μάθαμε για το πώς μπορούν τα ξενοδοχεία να προετοιμαστούν για την αναμενόμενη ανάπτυξη της βιομηχανίας το 2018.
Προσπαθήστε να επιφέρετε θετικές αλλαγές

Ο υπεύθυνος τουρισμός δεν είναι απλώς καλύτερος για τον κόσμο. Είναι καλυτερος και για τις επιχειρήσεις.

Η βιομηχανία ταξιδιών και φιλοξενίας έχει έναν σημαντικό αντίκτυπο στις περιβαλλοντικές και κοινωνικές κρίσεις που αντιμετωπίζει σήμερα ο κόσμος. Κάτι που σημαίνει ότι, αν οι πρακτικές της βιομηχανίας αλλάξουν προς το καλύτερο, αυτό θα επιφέρει σημαντική βελτίωση των συνθηκών. Σημαίνει, επίσης, ότι όλοι μας πρέπει να ασχοληθούμε με αυτό.

Το καλύτερο μέρος, για να ξεκινήσει η προσπάθεια ελαχιστοποίησης του αποτυπώματος άνθρακα ενός ξενοδοχείου, είναι η επικοινωνία με επίσημα αναγνωρισμένους φορείς πράσινης (οικολογικής) πιστοποίησης που αποτελούν τους θεματοφύλακες βιωσιμότητας της βιομηχανίας.

Οι πράσινες πιστοποιήσεις αντανακλούν τη δέσμευση ενός ξενοδοχείου να αποτελέσει έναν φορέα θετικών αλλαγών στη βιομηχανία, γι’ αυτό και έχουν τόσο μεγάλη απήχηση στον ολοένα και αυξανόμενο αριθμό οικολογικά ευσυνείδητων ταξιδιωτών. Και αν τα ξενοδοχεία γίνουν «πράσινα», θα μπορούν να αυξάνουν όχι μόνο τα ποσοστά κρατήσεών τους, αλλά και το RevPAR τους, καθώς θα ξοδεύουν λιγότερα σε ηλεκτρική ενέργεια, χαρτί και νερό.
Καλύψτε τις προσωπικές ανάγκες των πελατών

Πώς είναι η ιδανική εμπειρία πελατών; Αυτό εξαρτάται πλήρως από τον πελάτη.

Η εξατομίκευση δεν είναι μόνο η προσαρμογή ολόκληρου του ταξιδιού του πελάτη 100% στον συγκεκριμένο πελάτη, όποιος και αν είναι αυτός. Και σίγουρα δεν είναι απλώς η δημιουργία μιας στενότερης σύνδεσης με τον πελάτη. Για πολλά άτομα καμία από τις δύο προσεγγίσεις δεν είναι αυτό που έχουν στο μυαλό τους και, συνεπώς, είναι τα αντίθετα της εξατομίκευσης. Για σκεφτείτε το.

Μεγάλο μέρος αυτής της εξατομίκευσης ξεκινάει με τον εντοπισμό και την προσέλκυση των ταξιδιωτών που πρόκειται να ανακαλύψουν ότι αυτό που προσφέρει ένα ξενοδοχείο είναι ήδη πολύ κοντά σε ακριβώς αυτό που αναζητούν.

Όπως και να’ χει, ένα ξενοδοχείο θα θέλει να γνωρίζει σε κάποιο βαθμό τις προσωπικές λεπτομέρειες των πελατών του, καθώς και τις προτιμήσεις και τα γούστα τους, ώστε να στοχεύσει στο σωστό κοινό με τις σωστές προσφορές.
Δώστε στη διαδικτυακή φήμη το κύρος και την προσοχή που της αναλογεί

Τα άτομα εμπιστεύονται τα άλλα άτομα. Η διαδικτυακή φήμη σας θα καθορίσει το αν τα άτομα θα πραγματοποιήσουν ή όχι κράτηση σε εσάς.

Η φήμη ενός ξενοδοχείου διαμορφώνεται πλέον online. Ανεξαρτήτως από το αν είναι καλό ή κακό, οι πελάτες εκφράζουν ολοένα και πιο έντονα τις εμπειρίες τους. Ακόμα πιο σημαντικό είναι ότι οι ταξιδιώτες επηρεάζονται περισσότερο από τις εμπειρίες άλλων, καθιστώντας τη διαδικτυακή φήμη ενός ξενοδοχείου πολύ σημαντική για τα έσοδά του.

Επιλύστε τα προβλήματα των πελατών τη στιγμή που τα αναφέρουν. Ανακαλύψτε πιθανές πηγές δυσαρέσκειας και και πάρτε αμέσως τα απαραίτητα μέτρα βελτίωσης. Και παρακολουθείτε τις online ιστοσελίδες κριτικών, ώστε να μπορείτε να απαντάτε σε αρνητικά σχόλια μέσα σε 48 ώρες.


ΠΗΓΗwww.money-tourism.gr

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *