Στις 13.000 ανήλθε ο αριθμός των πινακίδων που κατατέθηκαν το 2017 στη Δ.Ο.Υ Ρόδου από τους ιδιοκτήτες οχημάτων.Με τις παρατάσεις που δόθηκαν μέχρι και τις 5 Ιανουαρίου για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας αυξήθηκε και ο αριθμός των πινακίδων που κατατέθηκε από τους ιδιοκτήτες των οχημάτων τους.
Από τις 13.000 πινακίδες που κατατέθηκαν οι 7.700 ανήκουν κυρίως σε γραφεία rent car και επιχειρήσεις και οι 5.300 σε ιδιώτες. Και φέτος πολλοί Ροδίτες έσπευσα στη Δ.ΟΥ Ρόδου να καταθέσουν τις πινακίδες των οχημάτων που διέθεταν για να απαλλαγούν από τον «βραχνά» της καταβολής των τελών κυκλοφορίας.
Οι ιδιοκτήτες ενοικιαζομένων αυτοκινήτων κατέθεσαν τις πινακίδες μέχρι το τέλος Νοεμβρίου όπως συνηθίζουν να κάνουν κάθε χρόνο καθώς τους χειμερινούς μήνες τα γραφεία τους παραμένουν κλειστά και τις παίρνουν πίσω λίγο πριν από την έναρξη της τουριστικής περιόδου όπως και οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται κατά την τουριστική περίοδο στο νησί μας.
Πάντως φέτος οι Ροδίτες που κατέθεσαν τις πινακίδες των αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης που διέθεταν ήταν περισσότεροι σε σχέση με πέρυσι που σημαίνει ότι, ολοένα και περισσότεροι αδυνατούν να πληρώνουν τα τέλη κυκλοφορίας που το κόστος τους πλέον κρίνεται δυσβάσταχτο και επιλέγουν να απαλλαγούν από τα οχήματα τους. Επίσης αρκετοί Ροδίτες που διέθεταν δύο οχήματα για τις μετακινήσεις τους προτίμησαν να κρατήσουν το ένα και να καταθέσουν τις πινακίδες του δεύτερου, για να μην επιβαρύνονται επιπλέον από τα τέλη κυκλοφορίας και τα ασφάλιστρα τους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, από τον περασμένο Νοέμβριο μέχρι και τις 6 Ιανουαρίου που ολοκληρώθηκε η κατάθεση των πινακίδων δεν σημειώθηκαν ουρές ούτε προβλήματα στο αρμόδιο τμήμα της Δ.Ο.Υ Ρόδου , όπως τα προηγούμενα χρόνια.
Πάντως από τότε που ξεκίνησε η οικονομική κρίση μέχρι και πρότινος μεγάλος αριθμός Ροδιτών έσπευσαν να καταθέσουν τις πινακίδες των αυτοκινήτων που είχαν στην κατοχή τους , επειδή δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα να πληρώνουν τα τέλη κυκλοφορίας που αυξανόταν κάθε χρόνο. Αρχικά η κατάθεση πινακίδων αφορούσε τα πολυτελή αυτοκίνητα που διέθεταν που εξαιτίας του μεγάλου κυβισμού τους τα τέλη κυκλοφορίας είχαν εκτοξευτεί στα ύψη. Όμως με το πέρασμα των χρόνων και την εξάπλωση της οικονομικής κρίσης ακόμη και οι Ροδίτες που διαθέτουν αυτοκίνητα μικρού κυβισμού επιλέγουν να απαλλαγούν από αυτά , για να γλιτώσουν τα τέλη κυκλοφορίας και την ασφάλεια τους.
https://12vima.gr
ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΡΕΝΤ Α ΚΑΡ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΙΣ 5.300.-ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ .-ΕΑΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΕΒΑΖΑΝ ΒΑΣΕΙ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΕΒΑΖΑΝ ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΟ ΛΙΓΩΤΕΡΟ 25 ΕΥΡΟ ΤΟ ΜΗΝΑ ΒΕΝΖΙΝΗ.ΔΗΛΑΔΗ 5.300Χ 25Χ 12 ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ 1.590.000.-ΕΥΡΟ Χ 75 ΤΙΣ ΕΚΑΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ 1.192.000.- ΕΑΝ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΕΙΑ ΣΥΝ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΑΝ ΤΑ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΘΑ ΕΦΤΑΝΑΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 2.000.000. .-ΕΥΡΟ .ΣΥΝ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΘΕΣΕΙΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ.-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΣΑ ΧΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.-ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΓΙΟΥΓΚΕΡ-ΝΤΡΑΓΚΙ-ΝΤΑΙΣΕΜΠΛΟΥΜ ΜΗΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.-ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑΥΤΟ ΚΟΒΟΥΝ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ,ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ.- ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΕΞΗΓΗΣΗ ΓΙΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ.-
ΑπάντησηΔιαγραφή