ροή ειδήσεων

Τεράστιο το κόστος των ψευδών δηλώσεων ασθενείας



Σύμφωνα με απόψεις Ισπανών δικηγόρων, οι προσπάθειες των Βρετανών tour operators να καταπολεμήσουν τις ψευδείς δηλώσεις ασθενείας κατά τη διάρκεια διακοπών αναμένεται να αυξήσουν το κόστος χωρίς ωστόσο να σταματήσουν το φαινόμενο.

Η Marie Rogers, μέλος της δικηγορικής εταιρείας, Rogers & Co, της Μαδρίτης δήλωσε: «Υπάρχουν λιγότερες αξιώσεις, όμως οι διεκδικήσεις είναι πιο δαπανηρές επειδή οι ταξιδιωτικοί πράκτορες ξοδεύουν περισσότερα. Για τους ξενοδόχους, είναι χαμένη υπόθεση».

Η Rogers και ο συνάδελφός της, David Diez Ramos, που εργάζεται για τους ασφαλιστές ισπανικών ξενοδοχείων ήταν θετικός απέναντι στην αποφασιστικότητα των Βρετανών tour operators να καταπολεμήσουν τις ψευδείς δηλώσεις, ωστόσο δεν συμφωνεί με τον τρόπο που χρησιμοποιούν προσπαθώντας να εξετάσουν όλες τις δηλώσεις και ύστερα μεταφέρουν το κόστος στα ξενοδοχεία .

Ο Ramos είπε: «Οι τουριστικοί πράκτορες πρέπει να συμπεριφέρονται σαν να ενεργούν με δικά τους χρήματα. Εάν πρόκειται για μια συνολική πολιτική η υπεράσπιση των αξιώσεων, τότε πρέπει να είναι συνολική πολιτική και η κάλυψη των εξόδων. Η ταξιδιωτική βιομηχανία του Ην. Βασιλείου αυξάνει το κόστος των απαιτήσεων [και] το κόστος πρέπει να μοιραστεί.»

Η Rogers επέμεινε: «Υπάρχει η πιθανότητα υπεράσπισης μόνο του 1% των απαιτήσεων. Ωστόσο, όταν προσθέσουμε τις αμοιβές των δικηγόρων, μιλάμε για [κόστος] £30.000 ανά απαίτηση αντί να καταλήξουν σε διακανονισμό για £3.000. Θα θέλαμε να δούμε τους πράκτορες και τους ξενοδόχους να εργάζονται σε μια κοινή στρατηγική και να μοιράζονται τα κόστη, κι όχι οι φορείς εκμετάλλευσης να δηλώνουν ότι: «Θα υπερασπιστούμε κάθε ψευδή απαίτηση, όμως θα μεταβιβάσουμε το λογαριασμό στους ξενοδόχους». Και πρόσθεσε: «Δεν θα έπρεπε το ξενοδοχείο να πληρώνει για αυτές τις ψευδείς αξιώσεις. Όλοι στην Ισπανία γνωρίζουν ότι οι Βρετανοί τους εξαπατούν». Και ο Ramos δήλωσε: «Τα ξενοδοχεία πληρώνουν, επειδή το αγγλικό σύστημα τους υποχρεώνει να πληρώσουν».

Ο Σύνδεσμος Βρετανών Ταξιδιωτικών Πρακτόρων (ABTA) προέτρεψε τους βουλευτές να απαγορεύσουν τις απευθείας κλήσεις εταιρειών διαχείρισης απαιτήσεων, καθώς το νομοσχέδιο για τις οικονομικές διεκδικήσεις πρόκειται να κατατεθεί δεύτερη φορά στο Κοινοβούλιο.

Ο Alan Wardle, διευθυντής δημόσιων υποθέσεων της Abta, δήλωσε: «Με αυτές τις κλήσεις οι άνθρωποι άθελά τους παραβιάζουν το νόμο. Υπάρχει συντριπτική στήριξη του κοινού στην απαγόρευση αυτών των κλήσεων».

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *