ροή ειδήσεων

Κραυγή απόγνωσης από πατέρα 3 ανηλίκων παιδιών



Αναγνώστης: Καλησπέρα Είμαι Πατέρας 3 ανηλίκων παιδιών...

9-7-3μηνων έχω μια άσχημη διαμάχη με την πρώην σύζυγό μου για την επικοινωνία μου με τα παιδιά δεν με αφήνει στο ελάχιστο ισχυριζόμενη διάφορους εξωγήινους λόγους.

Έχω κάνει 8 δικαστήρια και έχουν βγει 8 διαφορετικές αποφάσεις μία να τα βλέπω μια να μην τα βλέπω τα παιδιά.....

Όλη αυτή η κατάσταση έχει χειροτερέψει το πρόβλημα της υγείας μου καρκίνο εγκεφάλου και οπότε χειρουργήθηκα 2 φορά....Οι αποφάσεις του δικαστηρίου Ρόδου λόγω γνωριμιών σε τοπικό επίπεδο είναι πάντα εις βάρος μου και χρηματικά και στο θέμα της επικοινωνίας....
Όλοι οι δικαστές πλην ενός που συγχωρήθηκε ήταν τραγικές με αντιμετωπίζει η δικαιοσύνη σαν σκουπίδι και με αργοπεθαίνουν δίχως να εξετάσουν οι δικαστές τα αυτονόητα...

Λαμβάνω σύνταξη 532 ευρώ και μου εκδόθηκε η καταβολή 400 ευρώ μηνιαίως παρόλο την ανικανότητα προς εργασία μου και 82% αναπηρία .

Το χειρότερο ενώ δεν κατοικώ Ρόδο να βλέπω τα παιδιά ελάχιστες ώρες ενώ δεν κατοικώ εκεί πιο αστείο πεθαίνεις.

Η κυρία ιδιοκτήτη οικία 300000 ευρώ 2 αμάξια άνεργη 12 χρόνια μανικιούρ και πεντικιούρ και τα δύο μωρά παρατημένα με μια πεθερά πρώην που έχει κάνει τα ίδια..... ο νέος της σύζυγος Αξκος με μόνιμο μισθό. Δικαιοσύνη δεν υπάρχει ο κόσμος να τα ξέρει αυτά μου χουν κάνει τόσο κακό που δεν λέγεται και συνεχίζουν...

Ο Άρειος πάγος βέβαια είναι ενήμερος άλλα ειλικρινά λυπάμαι για εκείνα τα όμορφα παιδιά που και πατέρα δεν βλέπουν και κάποιοι ζουν εις βάρος αυτών και εις βάρος εμού....

Διαδωστε το πόσο σωστά και πόσο άξια η δικαιοσύνη λειτουργεί σας ευχαριστώ υγεία σε όλους....

Υ.Γ.  Γυναίκα με 3 γάμους στο ιστορικό της και πατέρας αληθινός άφαντος 39 έτη....

Σχόλια

  1. Ανώνυμος22/3/18 08:47

    8 Δικαστηρια και δεν καταφερες να βρεις το δικιο σου ??? Ολες οι αποφασεις υπερ της κυριας ???Μηπως τελικα δεν εχεις δικιο ??
    Μηπως αυτοι οι Δικαστες ειδαν πραγματα που ξεχνας να αναφερεις??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *