Σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, σήμερα κατατέθηκαν τα 231,9 εκατομμύρια ευρώ του τιμήματος απόκτησης του 67% του ελληνικού δημοσίου και το μόνο που μένει για την ολοκλήρωση της συναλλαγής, αύριο (23/3) το πρωί, είναι η μεταβίβαση του πακέτου των μετοχών, δια του Χρηματιστηρίου, από το ΤΑΙΠΕΔ στη South Europe Gateway Thessaloniki, την εταιρεία ειδικού σκοπού που έχει συστήσει η τριάδα των επενδυτών, δηλαδή του γερμανικού fund DIEP, της γαλλικής Terminal Link και της Belterra Investments του Ιβάν Σαββίδη.
Στο νέο διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΘ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος θα είναι o συντονιστής της Κοινοπραξίας των επενδυτών, μηχανικός κ. Σωτήρης Θεοφάνης. Eπίσης, θα μετέχουν: ο κ. Alexander on Mellenthin, εκπροσωπώντας το fund DIEP, o κ. Βοris Wenzel, CEO της Terminal Link, ο στενός συνεργάτης του κ. Σαββίδη κ. Arthur Davidian, o κ. Γαβριήλ Ιωάννου διευθυντής της SEGT, o κ. Παναγιώτης Αλευράς και ο κ. Παναγιώτης Μιχαλόπουλος, ένα διευθυντικό στέλεχος της Terminal Link, ενώ το ελληνικό δημόσιο θα συνεχίσει να εκπροσωπεί το μέλος δ.σ. του ΤΑΙΠΕΔ κ. Άγγελος Βλάχος.
Με την ανάληψη της διοίκησης του ΟΛΘ, οι επενδυτές θα έχουν από την επομένη να αντιμετωπίσουν τα πρόσθετα προβλήματα που ανέκυψαν από την κατάργηση της τρίτης βάρδιας των τελωνειακών, στην Πύλη 16.
Το ιδιωτικό πλέον λιμάνι της Θεσσαλονίκης, θα πρέπει με την υλοποίηση επενδύσεων και την ενίσχυση της θέσης του, να περάσει με ταχείς ρυθμούς στον αυξανόμενο περιφερειακό λιμενικό ανταγωνισμό.
Πηγή: voria.gr
Στο νέο διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΘ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος θα είναι o συντονιστής της Κοινοπραξίας των επενδυτών, μηχανικός κ. Σωτήρης Θεοφάνης. Eπίσης, θα μετέχουν: ο κ. Alexander on Mellenthin, εκπροσωπώντας το fund DIEP, o κ. Βοris Wenzel, CEO της Terminal Link, ο στενός συνεργάτης του κ. Σαββίδη κ. Arthur Davidian, o κ. Γαβριήλ Ιωάννου διευθυντής της SEGT, o κ. Παναγιώτης Αλευράς και ο κ. Παναγιώτης Μιχαλόπουλος, ένα διευθυντικό στέλεχος της Terminal Link, ενώ το ελληνικό δημόσιο θα συνεχίσει να εκπροσωπεί το μέλος δ.σ. του ΤΑΙΠΕΔ κ. Άγγελος Βλάχος.
Με την ανάληψη της διοίκησης του ΟΛΘ, οι επενδυτές θα έχουν από την επομένη να αντιμετωπίσουν τα πρόσθετα προβλήματα που ανέκυψαν από την κατάργηση της τρίτης βάρδιας των τελωνειακών, στην Πύλη 16.
Το ιδιωτικό πλέον λιμάνι της Θεσσαλονίκης, θα πρέπει με την υλοποίηση επενδύσεων και την ενίσχυση της θέσης του, να περάσει με ταχείς ρυθμούς στον αυξανόμενο περιφερειακό λιμενικό ανταγωνισμό.
Πηγή: voria.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.