ροή ειδήσεων

Τριαντάφυλλος για διάρρηξη στο σπίτι του: Αν ήμουν μέσα θα τους σκότωνα - Θα έπρεπε να γίνει νόμος όπως στην Αμερική



«Περίμεναν να φύγει η γυναίκα μου με τον γιο μου για να μπουκάρουν. Με τσεκούρι έσπασαν την πόρτα και μπήκαν μέσα. Είμαι εξοργισμένος. Είναι τυχεροί που είμαι στην Κύπρο για συναυλία και δεν με βρήκαν μέσα στο σπίτι», δήλωσε στο protothema.gr ο τραγουδιστής Τριαντάφυλλος για τη διάρρηξη στο σπίτι του.

Στη συνέχεια, πρόσθεσε εξοργισμένος: «Δεν έχουμε κράτος. Η αστυνομία ήρθε στο σπίτι μετά από 4 ώρες. Αν ήμουν μέσα θα τους σκότωνα και θα ερχόταν κόσμος στο δικαστήριο να μου σφίξει το χέρι».

«Κάτι πρέπει να γίνει. Θα έπρεπε να είναι νόμιμο να μπορείς να έχεις όπλο και να το χρησιμοποιείς αν κάποιος εισβάλλει στο σπίτι σου. Θα έπρεπε να γίνει νόμος όπως στην Αμερική. Ευτυχώς δεν έχουμε πολλά χρήματα στο σπίτι. Μας πήραν κοσμήματα και όλα μου τα ρούχα. Αυτά δεν είναι τίποτα, όμως! Ευτυχώς που έλειπε από το σπίτι η σύζυγός μου και ο γιος μου», κατέληξε.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *