ροή ειδήσεων

Δήλωση της Ραχήλ Μακρή, για την άρνηση της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου να καταθέσει στεφάνι στο βωμό της πατρίδος



Σε όλη την διάρκεια του κοινοβουλευτικού μου βίου, άσκησα συνεχή Κοινοβουλευτικό Έλεγχο για την διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος.

Προφανώς, αυτός ο Κοινοβουλευτικός Έλεγχος που αφορά ερώτησή μου για το αιολικό πάρκο Ρόδου, το σχολείο της Κάσου και οι αποκαλύψεις μου για χρηματοδότηση της «Συριζαϊκής» εφημερίδας Αυγής, ήταν η αιτία που η Περιφέρεια Ν. Αιγαίου, αρνήθηκε με δικαιολογίες εν αμαρτία το αίτημα μου για να καταθέσω στεφάνι στο βωμό της Πατρίδας στη Ρόδο, κατά τις επετειακές εκδηλώσεις της 7ης Μαρτίου, με δικό μου κόστος.

Για αυτό με πολίτες της Ρόδου, κατέθεσα ένα μπουκέτο τριαντάφυλλα ως ένδειξη τιμής για αυτούς που πολέμησαν για την ελευθερία μας.

Εξάλλου, αυτός ήταν και ο σκοπός μου και για αυτό ήρθα στην Ρόδο.

Ποτέ δεν μου άρεσαν, ούτε ως βουλευτή οι τυμπανοκρουσίες και οι εξέδρες τις οποίες τους χάρισα όταν αρνήθηκα να υπογράψω την εκχώρηση της πατρίδας μου σε δανειστές για αιώνες, σε αντίθεση με αυτούς που καμάρωναν στις εξέδρες δίπλα στους τοπικούς σας άρχοντες, που μου απαγόρευσαν την κατάθεση.

Τους αφήνω στην κρίση του λαού, που στο κάτω κάτω είναι και ο κυρίαρχος στις Δημοκρατίες.

Ραχήλ Μακρή

Οικονομολόγος (MSc in Banking) – Πρώην Βουλευτής

Επικεφαλής του Μετώπου Νίκης

Μέτωπο Νίκης

www.metoponikis.gr

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *