Εφόσον παρθεί αυτή η απόφαση, η αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης του πετρελαίου κίνησης (από τα 410 το χιλιόλιτρο στα 700 €) θα αυξήσει την τελική τιμή κατά σχεδόν 0,20€ το λίτρο, και τι διαφορά απο το πετρέλαιο θέρμανσης κατα 0,50€ το λίτρο, κάτι που θα εντείνει -την επιβλαβή για το περιβάλλον και την υγεία- χρήση του θέρμανσης σε πετρελαιοκινητήρες. Σήμερα οι “παροικούντες την Ιερουσαλήμ” γνωρίσουν πολύ καλά, ότι τα περισσότερα (για παράδειγμα) αγροτικά τρακτέρ κλπ. κινούνται με το πιο οικονομικό πετρέλαιο θέρμανσης, εκμεταλευόμενοι και τις μηδενικούς ελέγχους.
Από την άλλη -εφόσον προχωρήσει σ’ αυτό το μέτρο- η Κυβέρνηση θα επικαλεστεί το τι συμβαίνει στις περισσότερες χώρες της Ε.Ε, στις οποίες η τιμές βενζίνης και πετρελαίου είναι σχεδόν στα ίδια επίπεδα.
Υπάρχει βέβαια και το καλό σενάριο στο κακό, δηλαδή ο ισοσκελισμός της τιμής να γίνει και με μία μικρή μείωση του φόρου κατανάλωσης στη τιμή της βενζίνης, ώστε στα πρατήρια να έρθει η τιμή και στα δύο καύσιμα, γύρω στα 1,40 με 1,45€ το λίτρο. Αλλα όλα αυτά θα αποφασιστούν ανάλογα με το πόσα θα τους λείπουν απο τα ταμεία…
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.