Μια κακή συνήθεια ή αναγκαίο κακό κάποιων οδηγών είναι να ανεφοδιάζουν το όχημα με καύσιμο μόνο όταν ανάψει «λαμπάκι» στην σχετική λυχνία, ή ακόμα χειρότερα μέχρι σχεδόν να μείνει με τις αναθυμιάσεις. Όταν αυτό γίνεται σε τακτική βάση, τότε μπορεί να οδηγήσει μακροχρόνια σε προβλήματα του κινητήρα και άλλων επιμέρους εξαρτημάτων.
Η λιγοστή ποσότητα καυσίμου, ανεξαρτήτως αν πρόκειται για βενζίνη, πετρέλαιο, υγραέριο ή φυσικό αέριο έχει ως αποτέλεσμα την ακανόνιστη τροφοδοσία καυσίμου, προκαλώντας αντίστοιχα ακανόνιστες καύσεις. Έτσι μπορεί να φτάσει άκαυστο καύσιμο στο σύστημα εισαγωγής καυσαερίων και να υποστεί βλάβη ο καταλύτης. Επιπλέον, αυξάνονται οι πιθανότητες βλάβης της τρόμπας καυσίμου, των μπεκ και κατ’επέκταση του κινητήρα, γιατί τραβάει πιθανές επικαθίσεις και «σκουπιδάκια» που μπορεί να υπάρχουν στο ρεζερβουάρ.
Πρόσθετα, η οδήγηση με λιγοστό απόθεμα καυσίμου ενδέχεται να προκαλέσει απότομη ακινητοποίηση του οχήματος και κίνδυνο σύγκρουσης, αφού θα σβήσει ο κινητήρας, με αποτέλεσμα να παύσει η λειτουργία της υποβοήθησης των φρένων και του τιμονιού. Ειδικά σε δρόμους με μεγάλη ανηφορική ή κατηφορική κλίση είναι πολύ πιθανό ο κινητήρας να αρχίσει να «σκορτσάρει».
Πηγή: http://www.autogreeknews.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.