ροή ειδήσεων

Τροχαίο στο για γνωστό ηθοποιό – Σώθηκε από θαύμα



Ο γνωστός έλληνας πρωταγωνιστής πέρασε δύσκολες στιγμές μια ανάσα από το Πάσχα και πραγματικά όπως δήλωσε σώθηκε από θαύμα.

Είχε ένα τροχαίο στην περιοχή του Μενιδίου με τη σύγκρουση να είναι τόσο σφοδρή που το αυτοκίνητό του διαλύθηκε ολοσχερώς.

Ποιος είναι ο ηθοποιός;

Ο λόγος για τον Γιώργο Σίσκο ο οποίος είχε χάσει τον δρόμο και πέρασε το STOP χτυπώντας με άλλο αυτοκίνητο.

«Σώθηκα από θαύμα την Κυριακή των Βαΐων. Την περασμένη Κυριακή το βράδυ ήμουν με το αυτοκίνητο μου στη λεωφόρο Καραμανλή και τράκαρα από δικό μου λάθος ένα διερχόμενο όχημα, με αποτέλεσμα τα δύο αυτοκίνητα να καταστραφούν ολοσχερώς και οι δύο οδηγοί να μεταφερθούμε στο νοσοκομείο.

Εκείνο το βράδυ εγώ “πήγα και ήρθα”, όπως λένε… Έπειτα από τρεις μέρες στο νοσοκομείο βρίσκομαι πλέον αρτιμελής και υγιής στο σπίτι μου. Ήταν πράγματι ένα θαύμα αυτό που βίωσα», δήλωσε στην εφημερίδα espresso.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *