ροή ειδήσεων

«Καταστροφική» η διαφήμιση της First Choice για τα all – inclusive πακέτα διακοπών



Την αποδοκιμασία του κοινού γνώρισε η διαφήμιση της First Choice με τον ρυθμό ραπ μουσικής, που σκοπό είχε να προσελκύσει περισσότερους καταναλωτές στα all – inclusive πακέτα διακοπών που προσφέρει, σύμφωνα με την αποκλειστική έρευνα καταναλωτών που πραγματοποιήθηκε για το Travel Weekly.

Η εταιρία ανάλυσης SoundOut, εξέτασε την άποψη των καταναλωτών για 11 από τις μεγαλύτερες τουριστικές διαφημιστικές εκστρατείες του 2018 και αυτή την εβδομάδα ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα.

Στην κορυφή βρέθηκε η διαφήμιση του Great Rail Journeys, στην οποία δάνεισε τη φωνή της η ηθοποιός του Ab Fab, Joanna Lumley, ενώ στον «πάτο» βρέθηκε η First Choice.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα ο David Courtier-Dutton, διευθύνων σύμβουλος της SoundOut, είπε: «Συνολικά, ήταν οι πιο χαλαρωτικές διαφημίσεις που προτιμήθηκαν, εκείνες που παρουσίαζαν πραγματικές εικόνες με υπέροχες διακοπές. Η First Choice ακολούθησε τις υπόλοιπες με κάποια διαφορά και ήταν μία από τις λιγότερο αρεστές διαφημίσεις που έχουμε τεστάρει ποτέ».

Η SoundOut ανέλυσε τα σχόλια μιας αντιπροσωπευτικής ομάδας 600 ενηλίκων ηλικίας 16 – 44 ετών, που παρακολούθησαν τις διαφημίσεις τον Φεβρουάριο.

Σύμφωνα με την ίδια, η συνολική βαθμολογία του 70% είναι η ελάχιστη που πρέπει να επιδιώξει κάθε διαφημιζόμενος, ποσοστό που μόνο 5 από τις 11 διαφημίσεις πέτυχαν.

Η First Choice σημείωσε μόλις 53% και, κατά ασυνήθιστο τρόπο, είδε την προτίμηση των καταναλωτών να μειώνεται μετά την προβολή της διαφήμισης.

Εκπρόσωπος της First Choice ανέφερε σχετικά: «Είμαστε απογοητευμένοι που σε ορισμένους ανθρώπους δεν άρεσε η διαφήμισή μας, σε αντίθεση με τη θετική ανταπόκριση που είχε κατά τις εκτεταμένες δοκιμές που έγιναν πριν από τη δημοσίευση. Σε συνεργασία με τον παγκοσμίου φήμης σκηνοθέτη Emil Nava, είχαμε την ευκαιρία να αναδείξουμε μερικά από τα βασικά οφέλη των πακέτων all – inclusive, με ένα διασκεδαστικό και αξιομνημόνευτο τρόπο».

Αντίθετα, στο Great Rail Journeys ήταν ενθουσιασμένοι με την βαθμολογία 76%, με τον διευθυντή μάρκετινγκ και πωλήσεων του ομίλου, Alex Roberts, να λέει: «Βάζουμε πάντα τον πελάτη στο κέντρο σε ό,τι κι αν κάνουμε. Αυτό σημαίνει ότι διασφαλίζουμε οι διαφημίσεις μας να μιλούν άμεσα στους πελάτες μας».

«Είμαστε υπερήφανοι για το υψηλής ποιότητας προϊόν που προσφέρουμε και στοχεύουμε στην παραγωγή διαφημίσεων που να αντανακλούν αυτό το επίπεδο», πρόσθεσε ο κ. Roberts.



money-tourism.gr

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *