ροή ειδήσεων

Στο νοσοκομείο με εγκεφαλικό πασίγνωστος Ελληνας τραγουδιστής



Εγκεφαλικό υπέστη πασίγνωστος Ελληνας τραγουδιστής που μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο.

Πρόκειται για τον Γιάννη Φλωρινιώτη που, όπως αποκάλυψε στην Espresso το επεισόδιο αυτό το έπαθε όταν έμαθε ότι δεν δικαιούται την τιμητική σύνταξη που έδινε το Υπουργείο πολιτισμού!

Τελικά, ο τραγουδιστής νοσηλεύτηκε στο νοσοκομείο ενώ πήρε εξιτήριο την Πέμπτη.

Ο Γιάννης Φλωρινιώτης είπε χαρακτηριστικά:

«Αυτό με στενοχώρησε πάρα πολύ και έπαθα το εγκεφαλικό. Από ό,τι μου είπαν οι γιατροί, αν με χτυπούσε κάπου αλλού, θα έμενα παράλυτος, επηρέασε όμως σε μεγάλο βαθμό την όρασή μου. Δεν καταλαβαίνω γιατί ενώ τόσοι έχουν πάρει τιμητική σύνταξη, κόβουν εμένα, που ήμουν ο πρώτος που έφερε επανάσταση στον χώρο, δημιουργώντας σχολή με το στυλ μου για πολλούς καλλιτέχνες και ακόμη και σήμερα ο κόσμος με ακολουθεί και με αγαπάει».


Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *