Δεν είναι μία, δεν είναι δύο, δεν είναι τρεις! Συχνά-πυκνά, όλο και κάποιο λεωφορείο της ΡΟΔΑ θα "μείνει" στην άκρη του δρόμου, αναγκάζοντας τους επιβάτες να κατέβουν και να περιμένουν το επόμενο για να εξυπηρετηθούν.
Και βέβαια, οι εργαζόμενοι, παρά τις προσπάθειές τους να τα... επανακυκλοφορήσουν, στο τέλος νιώθουν "άβολα", καθώς δεν μπορούν κι αυτοί να εξηγήσουν στους επιβάτες τι συνέβη και "ξέμεινε" το όχημα!
Τι συμβαίνει, λοιπόν; Είναι τόσο παλιά που δεν "αντέχουν" να κυκλοφορούν τόσες ώρες; Κι εν κατακλείδι τι φταίνε οι επιβάτες να ταλαιπωρούνται και κυρίως οι ξένοι ν΄ αποκομίζουν άσχημες εντυπώσεις με τα Μέσα Μεταφοράς του νησιού μας;
Ας το ξαναδούμε το θέμα, κι ας βγάλουμε από την κυκλοφορία εκείνα που δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν!
Εδώ δεν τα καθαρίζουν καθόλου, σέρβις θα τα κανουν ? Ειπαμε, ότι είναι στα χέρια του δημοσίου, απλά καταρρέει
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι οδηγοί των λεωφορείων είναι επαγγελματίές . Άρα πριν μπούνε στο λεωφορείο πρέπει να κάνουν έλεγχο μέσα (καθαριότητα και τυχόν ζημιές) εξωτερικά (φώτα,λάδια,νερά,λάστιχα, ασφάλεια οχήματος, ΚΤΕΟ κτλ) σε περίπτωση που κάτι δεν είναι εντάξει το λένε στο γραφείο κινισεις αν δεν το φτιάξουν ΑΠΛΆ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΊΟ ΔΕΝ ΒΓΆΝΕΙ ΣΤΟΝ ΔΡΌΜΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφή