ροή ειδήσεων

Η Pόδος της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου

Είναι το νησί μου, ένας τόπος ευλογημένος, ιδιαίτερος

Η Ρόδος είναι το νησί μου, ένας τόπος ευλογημένος, ιδιαίτερος, εμπλουτισμένος από πολλές κουλτούρες και πολιτισμούς, που καταφέρνει και διατηρεί την ελληνικότητά του. Την επισκέπτομαι συχνά και η αγαπημένη μου περίοδος είναι τον Σεπτέμβριο, όταν και γιορτάζω τα γενέθλιά μου με τους «δικούς» μου ανθρώπους.

Είναι συναρπαστικό το πώς η Ρόδος καταφέρνει να συνδυάσει το κοσμοπολίτικο στοιχείο με «προσωπικά ησυχαστήρια» όπου ο χρόνος σταματά και νιώθεις με όλες σου τις αισθήσεις τι σημαίνει ελληνικό καλοκαίρι, ελληνικές θάλασσες, ελληνική φύση. Σου προσφέρει απλόχερα αμέτρητες επιλογές, έντονες στιγμές και μοναδικά συναισθήματα, ενώ το μόνο που σου ζητά είναι χρόνος και διάθεση για κίνηση, εξερεύνηση, ανακάλυψη.

Μπορείς να κάνεις road trip και να εξερευνήσεις κι εσύ την αγαπημένη μου κατάφυτη διαδρομή. Ξεκινώντας από την Παλιά Πόλη, να κατευθυνθείς στην ανατολική πλευρά όπου θα συναντήσεις χωριουδάκια και παραλίες που μπορείς να γευτείς τοπικά φαγητά και να δοκιμάσεις την αγαπημένη μου λιχουδιά «πιταρούδια».

Να επισκεφτείς –οπωσδήποτε– την Παναγία Τσαμπίκα που είναι θαυματουργή, να κάνεις βουτιές στη φημισμένη παραλία Άντονι Κουήν με τα καταγάλανα νερά και να καταλήξεις στη φανταστική παραλία της Λίνδου, στο κολπάκι του Αγίου Παύλου με το παραμυθένιο εκκλησάκι που επισκέπτομαι κάθε φορά που πάω στη Ρόδο.

Αν σου αρέσουν τα water sports πήγαινε στο νοτιότερο σημείο του νησιού, στο Πρασονήσι, που η παραλία του κάνει την εμφάνισή της μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες, πρόκειται για ένα μαγικό μέρος. Must-See: η Κοιλάδα των Πεταλούδων, ένα ορόσημο φυσικής ομορφιάς, και ο λόφος που βρίσκεται η Φιλέρημος, στα περίχωρα της Ρόδου με την εκπληκτική πανοραμική θέα στο Αιγαίο.

* Η Κ.Σ. είναι τηλεπαρουσιάστρια.

athensvoice

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *