ροή ειδήσεων

Απίστευτη ταλαιπωρία για Βρετανούς τουρίστες στη Ρόδο - 25 ώρες καθυστέρηση στην πτήση τους!



«Οι εκπρόσωποι της Jet2 είναι αστείοι. Μας κάλεσαν στην πύλη στις 9:30 (η πτήση ήταν στις 10:20), μόνο και μόνο για να μας πουν 20 λεπτά αργότερα ότι η πτήση μας ματαιώνεται» είπε επιβάτης
Βρετανοί τουρίστες που έκαναν διακοπές στη Ρόδο ήρθαν αντιμέτωποι με μία καθυστέρηση στην πτήση τους... 25 ωρών καθώς η Jet2 ακύρωσε την πτήση τους αρχικά, 20 λεπτά αφότου είχε ανοίξει την πύλη επιβίβασης.

Ο Ντάρεν Κριντ από το Λέστερ πετούσε από τη Ρόδο στο αεροδρόμιο East Midlands το βράδυ της Κυριακής, όμως του ανακοινώθηκε ότι εκείνος και η οικογένειά του έπρεπε να περάσουν τη νύχτα τους σε ξενοδοχείο, με την πτήση τους να επαναπρογραμματίζεται για το βράδυ της Δευτέρας, φτάνοντας τις ώρες καθυστέρησης στις 25.


«Οι εκπρόσωποι της Jet2 είναι αστείοι. Μας κάλεσαν στην πύλη στις 9:30 (η πτήση ήταν στις 10:20), μόνο και μόνο για να μας πουν 20 λεπτά αργότερα ότι η πτήση μας ματαιώνεται» είπε ο ίδιος, συνεχίζοντας: Μας έδωσαν κουπόνια για φαγητό και ποτό με την οδηγία να πάμε σε ξενοδοχείο για τη νύχτα. Παρόλα αυτά δεν προλάβαμε να χρησιμοποιήσουμε τα κουπόνια γιατί έπρεπε να περάσουμε από τις αφίξεις για να ελεγχθούν τα διαβατήριά μας και να πάρουμε τις αποσκευές μας. Τελικά πήγαμε στο ξενοδοχείο νηστικοί και διψασμένοι, όπου υπήρχε στο δωμάτιο μόνο μίνι μπαρ, και έπρεπε να πληρώσεις ότι πάρεις».

Οι επιβάτες κατέλυσαν στο πεντάστερο Rodos Palace Hotel, όπου το γεύμα και το δείπνο ήταν μέσα στις παροχές, μαζί με την μεταφορά προς το αεροδρόμιο. Όμως με 193 άτομα εκεί, ο κ. Κριντ τόνισε ότι οι πισίνες ήταν γεμάτες και δεν υπήρχαν ξαπλώστρες. «Το ξενοδοχείο που μας πήγαν είναι πολύ καλό, αλλά και πολύ ακριβό. Τα μπουκαλάκια νερό κάνουν 2 ευρώ το καθένα. Στο γεύμα μας παρείχαν μόνο 2 μπουκαλάκια νερό και έπρεπε να πληρώσουμε όλα τα υπόλοιπα που πήραμε. Στο προηγούμενο ξενοδοχείο που καταλύσαμε ήμασταν all inclusive και δεν είχαμε μαζί μας πολλά χρήματα. Έπρεπε λοιπόν να χρησιμοποιήσουμε τις κάρτες μας. Λυπάμαι όσους είχαν παιδιά μαζί τους, γιατί τους κόστισε μία περιουσία», είπε.


Ο κ. Κριντ ανέφερε ότι θα το ξανασκεφτεί να κλείσει ξανά διακοπές με την Jet2.

Σχόλια

  1. Ανώνυμος14/8/18 10:20

    απο αυτο το αρθρο καταλαβαινετε τι μπατιροτουριστες της κακιας ωρας εχουμε μαζεψει στην μυκονο και στην σαντορινη που ειναι μονο βραχια ακους μονο για τις σαμπανιες χιλιαδων ευρω που ανοιγουν εκει ετσι για την πλακα τους και εδω ακους για εναν τυπο που δεν τον ενοιαζε αν εχει καθυστερηση η πτηση του αλλα οτι το νερακι στο ξενοδοχειο δεν ηταν τζαμπα που στην αγγλια εχει 2.5 λιρες
    στειλτε το και στην κουντουρα να το διαβασει να δει τι ποιοτητα μαζευουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ok με την καθυστέρηση της εταιρίας κατανοητό ...αλλά ουτε 2 ευρω για νερο δεν ειχε να πάρει φαντάζομε τι ξόδεψε ολες αυτες τις μερες που ήταν στο νησί τους κόστισε μία περιουσία....αυτη η καθυστέρηση ελεοςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/8/18 23:35

      Το αεροπλανο εκανε αναγκαστικη προσγιωση στην Γερμανια οπως ακουστηκε για λογους υγειας επιβατη,για ολα αυτα που αναφερεται ο κυριος που διθεν γινανε λαθος απο την αιτερια ειναι αυτα που τον βοηθησαν με την ολη διαδικασια,οσο για το ξενοδοχειο και τις παροχες σε τιμες και αλλα καλυτερα να αλλαξει τον τιτλο του δημοσιευματος γιατι δεν εχει να κανει με την αιτερια,ειμουν και γω στη πτηση της jet2 και το μονο που εχω να πω ειναι πως ολοι βοηθησαν ωστε να πανε ολα καλα οπως και εγινε,καλυτερα να βαλει στο μυαλλο του ο κυριος οτι μπορει να ηταν ο ιδιος η το παιδι του στην ιδια θεση ωστε να γινει αναγκαστικη προσγιωση του αεροσκαφους για λογους υγειας.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *