ροή ειδήσεων

Νίνο Ξυπολητάς: «Μαμά μου, Μπαμπά μου, σας ευχαριστώ που με κάνατε ένα «τέρας»»

Το συγκλονιστικό μήνυμα του 37χρονου τραγουδιστή για τους γονείς του.



«Ό,τι είσαι, όπως κι αν είσαι, όπως σκέφτεσαι, ό,τι αναμνήσεις έχεις από τα παιδικά σου χρόνια, όλα αυτά έρχονται από το πώς σε μεγάλωσαν οι γονείς σου. Ό,τι θα κάνεις απο δω και πέρα μεγάλε, είναι καθαρά δικό σου θέμα, παίρνεις τις ευθύνες σου, κάνεις αυτό που σου λέει η ψυχή σου. Φτιάχνεις καθημερινά τις αναμνήσεις που θα έχεις στο μέλλον.

Μαμά μου, Μπαμπά μου, σας ευχαριστώ που με κάνατε ένα «τέρας». Δεν φοβάμαι καμία κατάσταση, κανέναν και τίποτα. Είμαι έτοιμος για όλα. Και είμαι απόλυτα ευτυχισμένος για αυτό. Μπορώ να διαχειριστώ οποιαδήποτε κατάσταση. Τα ίδια θα προσπαθήσω να μάθω στα παιδιά μου. Είστε οι καλύτεροι γονείς που θα μπορούσα να έχω.».

Με αυτά τα λόγια συνόδευσε ο 37χρονος τραγουδιστής μια φωτογραφία με τον ίδιο μωρό στην αγκαλιά της μητέρας του.

GG365 —————Ότι είσαι,οπως κιαν είσαι,οπως σκέφτεσαι,οτι αναμνήσεις έχεις απο τα παιδικά σου χρόνια,όλα αυτά έρχονται απο το πώς σε μεγαλώσαν οι γονείς σου.Οτι θα κάνεις απο δώ και πέρα μεγάλε,είναι καθαρά δικό σου θέμα,παίρνεις τις ευθύνες σου,κάνεις αυτό που σου λέει η ψυχή σου.Φτιάχνεις καθημερινά τις αναμνήσεις που θα έχεις στο μέλλον. Μαμά μου,Μπαμπά μου,σας ευχαριστώ που με κάνατε ένα «τέρας». Δεν φοβάμαι καμία κατάσταση κανέναν και τίποτα.Είμαι έτοιμος για όλα.Και είμαι απόλυτα ευτυχισμένος για αυτό.Μπορώ να διαχειριστώ οποιαδήποτε κατάσταση. Τα ίδια θα προσπαθήσω να μάθω στα παιδιά μου. Είστε οι καλύτεροι γονείς που θα μπορούσα να έχω.#mother #father #parents #love #family #familia #son #don
A post shared by Nino Xypolitas (@ninoxypolitas) on

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *