ροή ειδήσεων

3ος Αγώνας Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Νοτίου Ελλάδας Motocross


Στην εξαιρετική πίστα "Παναγιωτόπουλος Κεραμοποιία" υποδέχτηκε το Δικυκλιστικό Αθλητικό Σωματείο Ηλείας (ΔΙ.ΑΘΛΗ.Σ.Η.) 105 αναβάτες από όλη την χώρα για να αγωνιστούν για μια θέση στο βάθρο για τον 3ο αγώνα του Πρωταθλήματος Motocross Νοτίου Ελλάδας 2018, την Κυριακή 14 Οκτώβρη 2018.
Στα γενικά νέα του 3ου αγώνα..
Νικητής στην κατηγορία EXPERT ο Παναγιώτης Κουζής με μια 2η και μια 1η θέση. Στην ΜΧ1 νικητής ο Κωνσταντίνος Μούρκος με δυο νίκες, ενώ στην ΜΧ2 νικητής ήταν ο Νίκος Βρεττός με δυο νίκες. Στην OPEN νικητής με δυο νίκες ο Νίκος Σωτηρόπουλος.
Στου μικρούς οδηγούς στην κατηγορία ΜΧ65 νικητής ήταν ο Μιχάλης Σακελαρίου με δυο νίκες, ενώ στην μεγαλύτερη κατηγορία ΜΧ85 νίκησε ο Μιχάλης Σαραντινούδης.


Στα πιό ειδικά για το νησί μας, στον 3ο αγώνα συμμετείχαν και δύο αναβάτες της ΛΕ.ΜΟΤ.ΙΚΑΡΟΣ από την Ρόδο, Νίκος Λυρίου #161 και Φραγκίσκος Ζούνης #37 και οι δυο με τις νέες τους μηχανές.


Μετά τον αγώνα ο σύλλογος μας επικοινώνησε με τους δύο αθλητές και μας δήλωσαν τα εξής:


Νίκος Λυρίου #161 : "Ο αγώνας είχε έντονο συναγωνισμό και η Κυριακή κύλησε σε καλούς ρυθμούς για εμένα. Αντιμετωπίζω το Πρωτάθλημα Νοτίου Ελλάδας και ως μια πολύ καλή προπόνηση για μένα. Στο πρώτο σκέλος είχα μια καλή εκκίνηση και στην προσπάθειά μου να περάσω στην πρώτη θέση είχα επαφή με άλλον συναθλητή μου με αποτέλεσμα να πέσω και να ξεκινήσω απ τη 10η θέση καταφέρνοντας να φτάσω ως την 3η θέση μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας. Στο 2ο σκέλος είχα πάλι καλή εκκίνηση ξεκινώντας 2ος και βάζοντας το κεφάλι κάτω προσπάθησα να ακολουθήσω τον ρυθμό του πρώτου και μαζί κάναμε αρκετά μεγάλη διαφορά απ τον 3ο αναβάτη τερματίζοντας τελικά 2ος και overall 3oς. Αγωνίζομαι πλέον με την νέα μου μοτοσικλέτα 450 κυβικών της KTM και δένομαι ολοένα και περισσότερο μαζί της.
Επίσης Θα ήθελα να ευχηθώ περαστικά στον συναθλητή μου Κυριάκο Κόττη που είχε μια άσχημη πτώση.
Ευχαριστώ πολύ τους χορηγούς μου:

KTM SEE
PAPASTAVROU SHOPS
TROYLEEDESIGNS
SIDI
MILONIDIS ELASTIKA
BIGBALLSMX
MOTOREX
CHRISTINA CLEANING
PLAKETAS 
RISE CUSTOM 
3P RACING 
HERBALIFE 
CROSSX RACING
DXL GRAPHICS"


Φράνκι Ζούνης #37 : "Πρώτος μου αγώνας μετά το διάλειμμα του καλοκαιριού. Στο πρώτο σκέλος μετά από μια πτώση στην εκκίνηση κατάφερα να βάλω το κεφάλι κάτω και να φτάσω μέχρι την 6η θέση. Στο δεύτερο σκέλος είχα μια καλή εκκίνηση αλλά στον πρώτο γύρο είχα μια πτώση με έναν συναθλητή μου με αποτέλεσμα να χρειαστεί να προσπαθήσω να ανέβω θέσεις όπως στο προηγούμενο σκέλος.Στην τελική κατάφερα να τερματίσω στην 5η θέση στο τέλος της ημέρας. 
Κανονικά θα μπορούσα να έπαιρνα την 5η θέση στη γενική κατάταξη αλλά ένα λάθος που έκανα ήταν ότι προσπέρασα κάτω από κίτρινη ακίνητη σημαία με αποτέλεσμα να μου δώσουν ποινή και να βρεθώ στην 6η θέση.
Εύχομαι περαστικά στον συναθλητή μου Κυριάκο Κόττη για την άσχημη πτώση που είχε και καλή ανάρρωση.
Ευχαριστώ για ακόμα μια φορά τον Πατέρα μου και τους χορηγούς μου:
KTM SEE
VGR TEAM
RACIGN DESIGN
FALIRAKI MX PARK
ATSIKNOUDAS ELASTIKA"









Οι βαθμολογίες της ημέρας:





Για το ρεπορτάζ της ΛΕ.ΜΟΤ.ΙΚΑΡΟΣ ΡΟΔΟΥ,
Μοσχούλα Χασίλα


Μέγας χορηγός


http://lemotikaros.blogspot.com


Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *