Όπως και πέρυσι έτσι και φέτος ο Κωτσόβολος ξεκινάει αρκετές ημέρες νωρίτερα το παιχνίδι των προσφορών της Black Friday.
Μπορεί και στον Κωτσόβολο και στην υπόλοιπη αγορά να γκρινιάζουν ότι η Black Friday κανιβαλίζει τα κέρδη και “κακομαθαίνει” τους καταναλωτές, ποιος είναι όμως αυτός που δεν θέλει να πάρει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι από την πίτα της νέας αγοράς; Η μεγαλύτερη αλυσίδα ηλεκτρικών της χώρας ξεκινάει τους “εορτασμούς” της Μαύρης Παρασκευής από τις 8 το βράδυ της Κυριακής και είναι ουσιαστικά ο δεύτερος μεγάλος παίκτης, μετά τα Public που μπαίνει στον χορό.
Το τελευταίο διάστημα μέσω διαφημιστικών μηνυμάτων όλες οι μεγάλες αλυσίδες κρατούσαν σε εγρήγορση τους καταναλωτές και ουσιαστικά ετοιμάζονταν για την επίθεση. Στα χαρτιά η πρώτη εταιρεία που θα έμπαινε στην μάχη ήταν η Media Markt η οποία με δελτίο Τύπου προανήγγειλε ότι θα ξεκινήσει τις προσφορές της Black Friday από Δευτέρα 19 Νοεμβρίου. Στην γωνία την πρόλαβαν Public και Κωτσόβολος οι οποίες μπήκαν στο παιχνίδι μέσα στο Σαββατοκύριακο.
Γιατί μία εβδομάδα Black Friday;
Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες αγορές όπου η Black Friday είναι υπόθεση μίας ημέρας, βαριά δύο, στην Ελλάδα για δεύτερη χρονιά έχουμε το φαινόμενο του “ξεχειλώματος” σε μία σχεδόν εβδομάδα.
Η Κωτσόβολος, η οποία πρώτη το δοκίμασε πέρυσι, δικαιολογεί αυτή την στάση στην προσπάθεια καλύτερης εξυπηρέτησης των πελατών και την αποφυγή λινταρισμάτων που γίνονται στο εξωτερικό αλλά και ατελείωτων ουρών που είδαμε και στην Ελλάδα. Παράλληλα οι εταιρείες προσπαθούν μέσω αυτού του ανοίγματος της Μαύρης Παρασκευής να καλύψουν και την φυσιολογική αδυναμία των δικτύων τους να υποδεχθούν και να εξυπηρετήσουν έναν τόσο μεγάλο όγκο καταναλωτών μέσα σε ελάχιστες ώρες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι όπως είχαν αναφέρει στελέχη της αγοράς στο News24/7 η περίοδος της Black Friday μπορεί να μεταφραστεί έως και 10% των εσόδων μίας χρονιάς για μία αλυσίδα ηλεκτρικών ή τεχνολογίας.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.