ροή ειδήσεων

Νέα στοιχεία για το έγκλημα στη Ρόδο δίνουν δύο λιμενικοί



Δύο λιμενικοί παρουσιάστηκαν αυτοβούλως ενώπιον της τακτικής ανακρίτριας Ρόδου και κατέθεσαν για την υπόθεση της δολοφονίας της 21χρονης φοιτήτριας.

Σύμφωνα με την Ροδιακή, ο ένας λιμενικός διατείνεται ότι ο 21χρονος Ροδίτης σε ανύποπτο χρόνο, ενώ είχε προσαχθεί ενώπιον των λιμενικών, αυθόρμητα, του είπε ότι ήταν ο 19χρονος φίλος του εκείνος που χτύπησε την φοιτήτρια και συγκεκριμένα αρχικά καταφέρνοντάς της μια μπουνιά στο πρόσωπο και ακολούθως με το ηλεκτρικό σίδερο κατ’ επανάληψη, επειδή προσέβαλε τον ανδρισμό του, λέγοντάς του ότι εκείνος ήταν καλύτερος.

Όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, ο λιμενικός ισχυρίστηκε πως ο 21χρονος του είπε πως η 21χρονη εκλιπαρούσε να την μεταφέρουν στο νοσοκομείο και αποφάσισε μαζί με τον 19χρονο να την πετάξουν στα βράχια.


Ο δεύτερος λιμενικός υποστήριξε στην κατάθεσή του πως ο 19χρονος οδηγήθηκε παρουσία τους στην οικία της οικογένειας του 21χρονου στους Πεύκους και εκεί τους υπέδειξε το σημείο όπου βίασαν το θύμα, ενώ όταν του ζητήθηκε να τους οδηγήσει στην θαλάσσια περιοχή, όπου την πέταξαν από τα βράχια δεν γνώριζε το δρομολόγιο, ενώ θυμήθηκε το σημείο όταν έφτασαν σε απόσταση λίγων μέτρων από αυτό.


Υπενθυμίζεται πως σήμερα Παρασκευή απολογούνται στην ανακρίτρια ο 19χρονος και ο 21χρονος.


Η ομολογία του 19χρονου

«Την Ελένη την γνώριζα περίπου μία εβδομάδα. Την είχα συναντήσει μια μέρα στο δρόμο, στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως στη Ρόδο. Κοιταχτήκαμε στο δρόμο και μου χαμογέλασε. Μου είπε ότι έκανε πάρτι στο σπίτι της, αλλά δεν πήγα. Ανταλλάξαμε μόνο λογαριασμούς στο Facebook. Την επόμενη βγήκαμε μια βόλτα. Πήγαμε στην παραλία στο Ζέφυρο. Εκεί (απόσπασμα παραλείπεται) και στη συνέχεια πήγαμε σπίτι της. Μου έκανε εντύπωση ότι το πρωί που ξύπνησε ήπιε ρετσίνα με κόκα κόλα. Γενικά ήταν καλή κοπέλα και ευαίσθητη. Μου είπε ότι έχει κατάθλιψη και έκανε (το απόσπασμα παραλείπεται)», λέει ο 19χρονος.

«Με την Ελένη μιλήσαμε τηλεφωνικά μέσω Facebook το βράδυ της Τρίτης 27 Νοεμβρίου. Πήγα να την πάρω από το σπίτι της μαζί με έναν φίλο μου, γιατί η ίδια την προηγούμενη μέρα μου είχε ζητήσει να να φέρω κάποιον φίλο μου... (απόσπασμα παραλείπεται). Ήμασταν με το αυτοκίνητο του φίλου μου, ένα λευκό βανάκι, που ανήκει στον πατέρα του. Στάθμευσα το αμάξι έξω από ένα ζαχαροπλαστείο και την περίμενα. Ο φίλος μου έμεινε στο αμάξι ενώ εγώ πήγα και της χτύπησα την πόρτα γιατί δεν είχε κουδούνι. Μου είπε ότι θα ετοιμαζόταν και θα κατέβαινε. Εγώ την περίμενα στον κεντρικό δρόμο. Μετά από περίπου δέκα λεπτά ήρθε και μπήκαμε στο αμάξι. Εγώ οδηγούσα, η Ελένη καθόταν δίπλα μου και ο φίλος μου καθόταν στην καρότσα. Πήγαμε στο σπίτι του φίλου μου στους Πεύκους για (το απόσπασμα παραλείπεται)».

Ο φερόμενος ως δράστης στην αρχή της απολογίας του αναφέρει ότι ο ίδιος μαζί με το φίλο του και τη φοιτήτρια έφθασαν στο σπίτι. Σύμφωνα με τον 19χρονο, η Ελένη ήρθε μαζί του σε επαφή «αλλά δεν ήθελε».

«Στη συνέχεια ο φίλος μου της είπε (απόσπασμα παραλείπεται). Μετά συνεχίσαμε να κάνουμε έρωτα αλλά εκείνη πάλι δεν ήθελε. Ο φίλος μου της είπε “άμα δεν κάτσεις, δεν φεύγεις από το σπίτι”. Είχαμε πιει πολύ βότκα και δεν θυμάμαι καλά. Τη χτυπήσαμε δυνατά στο πρόσωπο και ζαλίστηκε. Τότε εκείνη είπε θα το πει στην αστυνομία και θολώσαμε. Ο φίλος μου τη χτύπησε με γροθιά και μετά εγώ της κράτησα τα χέρια και ο φίλος μου τη χτύπησε δυνατά με ένα ηλεκτρικό σίδερο στο κεφάλι», λέει ο 19χρονος και συνεχίζει:

«Τότε τα χάσαμε και τρομάξαμε. Μετά το χτύπημα με το ηλεκτρικό σίδερο η Ελένη είχε ακόμα τις αισθήσεις της. Εγώ ήθελα να την βάλουμε στο αμάξι για να την πάμε στο νοσοκομείο, αλλά ο φίλος μου, που οδηγούσε το βανάκι πήγε σε ένα απόμερο σημείο με βράχια και μου είπε “πάμε να το τελειώσουμε”. Εκεί την πετάξαμε από τα βράχια στη θάλασσα».

Σύμφωνα με τον 19χρονο, οι φερόμενοι ως δράστες γύρισαν στο σπίτι και «προσπαθήσαμε να το καθαρίσουμε με σφουγγαρίστρα. Ύστερα ξαναπήγαμε στο ίδιο σημείο που την ρίξαμε και πετάξαμε λίγο πιο κάτω τα προσωπικά τις αντικείμενα, καθώς και το ηλεκτρικό σίδερο με το οποίο την είχε χτυπήσει ο φίλος μου».

«Είμαι πρόθυμος να σας βοηθήσω σε ότι θέλετε και να πάμε μαζί να σας υποδείξω το σπίτι του φίλου μου και το σημείο όπου πετάξαμε στη θάλασσα την Ελένη», κατέληξε στην ομολογία του ο 19χρονος.



Πηγή: reader.gr

Σχόλια

  1. Πονάωωωωω... και λυπάμαι, γιατί σπάνια φέρεται έτσι τόσο λυσσαλέα ανθρώπος σε άνθρωπο, είδαν μια κοπέλα μπερδεμένη' ψυχικά και σωματικά βιασμένη' ως δημιούργημα τους' της φέρθηκαν σαν ζώο βγάζοντας την κτηνωδία τους, και πάνω απ'όλα εύκολη λεία με δωρεάν σεξουαλική εξυπηρέτηση των αναγκών τους... Αναρωτιόμαστε ή επιβεβαιώνετε η αλήθεια λοιπόν πως το πιθανότερο απ'όλα είναι' αυτά να μαθαίνουν οι πατεράδες στους γιους τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *