ροή ειδήσεων

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: Η αποκαλυπτική συνέντευξή της στη Στεφανίδου



Η Κωνσταντίνα Σπυροπουλού βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου.

Η παρουσιάστρια βρέθηκε στο «Μαζί Σου» και μίλησε μεταξύ άλλων για την εποχή του μόντελινγκ, την τηλεόραση, αλλά και το Survivor

Για τον ρόλο της «γυναίκα – μυστήριο»
«Η αλήθεια είναι πως πολύ με θεωρούν γυναίκα μυστήριο, καθώς κανένας δεν περιμένει τι να περιμένει από εμένα. Όσοι με ξέρουν δεν το πιστεύουν αυτό, διότι είμαι «εύκολη» και «ανοιχτό χαρτί» για εκείνους. Είμαι πάντα ειλικρινής και αυθόρμητη και πάντα λέω αυτό που σκέφτομαι. Πολλές φορές μας αρέσει ν συντηρούμε τον μύθο και το μυστήριο που υπάρχει γύρω μας»


Για τα πρώτα χρόνια στην Αθήνα
«Ήρθα από την Ρόδο στα 18 μου και στην αρχή δεν μου άρεσε καθόλου εδώ, δεν ήξερα πως να κυκλοφορήσω δεν είχα φίλους. Δεν ήξερα τι μου αρέσει να κάνω και απλά θεώρησα πως φιλόλογος ίσως μου ταίριαζε. Φυσικά και έκανα άλλες δουλειές, όπως σερβιτόρα, αν και δεν τα κατάφερνα. Οι γονείς μου μου παρείχαν όσα έπρεπε, αλλά όλοι θέλουμε να προσπαθήσουμε για το κάτι παραπάνω»

Για το μόντελινγκ
«Ξαφνικά ήρθε στη ζωή μου το μόντελινγκ. Με πέτυχε μια κοπέλα στον δρόμο, η οποία ήταν booker και με ρώτησε αν ασχολούμαι με το μόντελινγκ και γενικά με τον χώρο της μόδας. Μου έδωσε το τηλέφωνο της και μου πρότεινε να πάω σε έναν διαγωνισμό. Μετά μου άρεσε αρκετά ο χώρος και είπα να το δοκιμάσω. Στο πρώτο διαφημιστικό πήρα γύρω στα 5.000 ευρώ και ένιωθα πως έλυσα όλα μου τα προβλήματα».



Για την Κωνσταντίνα του Alpha
«Πέρασα τρία χρόνια και μετά απέκτησα την δικιά μου εκπομπή στον Alpha. Ο Alpha μου άφησε κάτι πολύ καλό, διδακτικές ήταν όλες οι χρονιές που ήμουν εκεί. Δεν υπάρχουν λέξεις να περιγράψω όσα έζησα εκεί. Δεν ήθελα να εκμεταλευομαι τον τηλεοπτικό χρόνο για να δείξω τι είμαι. Ένιωθα σαν να βάζω μια «στολή» και πιεζόμουν αρκετά. Είχα χάσει τον εαυτό μου. Οι καταστάσεις με μεγάλωσαν πριν την ώρα μου. Από εκεί που ήσουν ένα παιδί και δεν απασχολούσες, ξαφνικά όλοι ασχολούνται μαζί μου. Έχει χυθεί άπειρο μελάνι για μένα και πραγματικότητα, αλλά και πολλά ψέματα. Ήταν σαν να είμαι το κορίτσι που πάντα προκαλεί. Η τελευταία χρονιά ήταν η πιο δύσκολη, ξαφνικά αρχίσανε να μην είναι φιλικοί μαζί μου. Ήταν αρκετά τοξικό, όλο αυτό που ένιωθα»

Για τις σχέσεις της
«Είχα στο παρελθόν σχέσεις που πίστευα ότι θα παντρευτώ. Εε ο άνθρωπος με το μπλουζάκι που έγινε viral αυτό το θέμα ήταν μια σχέση από αυτές. Είχα περάσει αρκετά δύσκολα γι’ αυτή τη σχέση, όμως ήμασταν πολύ αγαπημένοι και τον ήθελα πολύ»

Για τα χρόνια που έμεινε εκτός
«Ήταν η καλύτερη περίοδος της ζωής μου. Ένιωσα απελευθερωμένη. Χαλάρωσα πάρα πολύ και φαντάσου σκεφτόμουν μέχρι και τι επάγγελμα θα κάνω»



Για το Survivor
«Επέλεξα το Survivor γιατί ταίριαζε περισσότερα από άλλα show και ήταν από τα καλύτερα πράγματα που έκανα ποτέ στη ζωή μου. Πέρασα φανταστικά εγώ. Δεν είχα άγχος για τίποτα, αισθανόμουν μια χαλαρότητα. Είχα χρόνο να σκεφτώ, όμως μου λείπανε πάρα πολύ οι δικοί μου. Ναι η επιβίωση ήταν δύσκολη, αλλά τα κατάφερα. Δεν ήξερα τι να περιμένω από τον κόσμο, αλλά σκεφτόμουν τι άλλο θα γράψουν για μένα. Αισθάνθηκα πολύ καλύτερα, πήγα χωρίς «πανοπλία» και απλά ήμουν εγώ».



Για το My Style Rocks
«Ήταν η αγαπημένη μου εκπομπή. Όταν μου το πρότειναν δεν το πίστευα και χωρίς δυσταγμό είπα κατευθείαν το «ναι». Όταν ξεκίνησα ήταν λίγο δύσκολο, αλλά και πολύ όμορφα. Σε αυτή την εκπομπή νιώθω τη χαρά και νιώθω ότι με νοιάζονται. Κουράζομαι, αλλά δεν με πειράζει»

Τέλος έκανε τον απολογισμό της χρονιάς, λέγοντας «Ναι μεν πέρασα δύσκολα, αλλά ένιωσα την εξέλιξη σαν άνθρωπο και πλέον είμαι πολύ καλά και νιώθω πολύ καλά με μένα και μετά με τους άλλους.»

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *