Aν και υπάρχει βελτίωση σε σχέση με προηγούμενα χρόνια, όπου η ζώνη ασφαλείας σχεδόν αποτελούσε αντικείμενο πρόκλησης φλυκταινών, οι Έλληνες οδηγοί συνεχίζουν να αγνοούν μια απλή κίνηση που οφείλουμε να κάνουμε όλοι με το που κλείσει η πόρτα του αυτοκινήτου – και να διασφαλίσουμε σε τεράστιο βαθμό την σωματική μας ακεραιότητα, σε ενδεχόμενο σύγκρουσης.
Ο νεοσύστατος θεσμός της «Παράβασης της Εβδομάδας» καταπιάστηκε με το κατά πόσον ο Έλληνας χρησιμοποιεί τον θεμέλιο λίθο της παθητικής ασφάλειας, με τα αποτελέσματα να φανερώνουν την μισή αλήθεια. Ποσοστιαία, οι 1.302 παραβάσεις σε 6.713 ελέγχους δεν είναι μεγάλο ποσοστό.
Εξ αυτών οι περισσότερες σημειώθηκαν στο οδικό δίκτυο της Αττικής (287), της Ακαρνανίας (76), της Θεσσαλονίκης (60), της Φθιώτιδας (50), της Αχαΐας (45) και των Χανίων (42).
Οι έλεγχοι διενεργήθηκαν από 698 συνεργεία της Τροχαίας σε όλη την έκταση της επικράτειας. Το τελευταίο σκέλος, ωστόσο, επιδέχεται συζήτησης.
Όπως δήλωσε Αστυνόμος Α’ της Τροχαίας Αττικής σε πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή, υπάρχουν περιοχές στην επαρχία που εμπειρικά παραβαίνουν μαζικά τον Κ.Ο.Κ. αναφορικά με την χρήση ζώνης ασφαλείας (και όχι μόνο).
Υπογράμμισε πως από την αρχή του χρόνου έχουν κοπεί 6.022 κλήσεις μόνο στην Αττική για την συγκεκριμένη παράβαση, τη στιγμή που στις αποκεντρωμένες περιοχές τα παραβατικά κρούσματα είναι εκθετικά περισσότερα – αλλά δεν υπάρχει επίσημη καταγραφή για το σύνολο της χώρας (από την αρχή του έτους, όχι για την Παράβαση της Εβδομάδας).
Τόνισε δε πως λόγω έλλειψης ανθρώπινου δυναμικού, οι έλεγχοι πέραν του Λεκανοπεδίου και κάποιων μεγάλων πόλεων είναι λιγότεροι από όσους θα έπρεπε.
Οπότε τώρα που έρχονται γιορτές, προσέχουμε για να έχουμε.
autogreeknews
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.