ροή ειδήσεων

Μίνα Ορφανού: Έφυγα από την Κάλυμνο στα 17 μου ως αγόρι. Οι γονείς μου ήξεραν γιατί έφυγα



Η Μίνα Ορφανού καλεσμένη της εκπομπής «Μετά τα μεσάνυχτα» αναφέρθηκε στα παιδικά της χρόνια και στην αλλαγή φύλου.

«Καταλαβαίνεις από μικρός αυτή τη διαφορετικότητα. Δεν μπορείς να εξηγήσεις πως νιώθεις. Σου αρέσουν τα κοριτσάκια για παρέα αλλά όχι για τίποτα άλλο. Να πω την αλήθεια τώρα, αν είχες απέναντι σου 10 κορίτσια θα έλεγαν κάτι διαφορετικό από το δικό μου. Εγκλωβισμένη δεν ένιωσα ποτέ, όταν ήρθε η ηλικία που ‘έπρεπε να την κάνω από το σπίτι, ήμουν μια χαρά. Κατά καιρούς έβλεπαν οι γονείς μου ότι δεν συνάπτω σχέσεις με κορίτσια. Έφυγα στην ηλικία των 17 ετών. Έφυγα ως αγόρι από την Κάλυμνο. Έφυγα κρυφά γιατί αν πρέπει να κάνεις μία επανάσταση πρέπει να το κάνεις κρυφά.

Με έψαχναν και μετά πήρα τηλέφωνο, μετά από κάτι μήνες. Οι γονείς μου ήξεραν γιατί έφυγα, δεν είχαν να κάνουν με ένα τρελό παιδί. Του είπα ότι είμαι στη Ρόδο και είμαι καλά. Δεν γύρισα πίσω, η ζωή πάει μπροστά αλλά ξαναγύρισα μετά και με τις καλύτερες σχέσεις. Το έχουν αποδεχτεί. Μιλάς με ένα άνθρωπο που έχει την τέλεια αποδοχή αλλά θέλω να μια μόνη μου. Δεν ξυπνάς ένα πρωί και λες σήμερα θα γίνω ομοφυλόφιλος και αύριο θα πάω να βάλω ένα ζευγάρι στήθος και να γίνω τρανς. Αυτό έρχεται μέρα με τη μέρα.»

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *