επικαιρότητα

Απίστευτη ταλαιπωρία: Επιβάτες της Ryanair αντί για το «Μακεδονία» βρέθηκαν στη Ρουμανία Επιστρέφουν με πτήση της Aegean



Την ακύρωση δέκα πτήσεων μέχρι σήμερα το πρωί έχει προκαλέσει η κακοκαιρία στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», με εκατοντάδες επιβάτες να έχουν υποστεί μεγάλη ταλαιπωρία, ενώ πτήση με προορισμό το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης προσγειώθηκε στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας.

Συγκεκριμένα, το αεροπλάνο επρόκειτο να προσγειωθεί στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» το βράδυ της Παρασκευής. Όμως, λόγω χαμηλής νέφωσης η πτήση της Ryanair από το Λονδίνο δεν κατευθύνθηκε σε κάποιο άλλο αεροδρόμιο της Ελλάδας, αλλά σε εκείνο της Τιμισοάρα.

Τελικά επιστρέφουν με πτήση της Aegean.

Ύστερα από συνεννοήσεις μεταξύ της ελληνικής πρεσβείας στο Βουκουρέστι και του υπουργείου Μεταφορών, θα μισθωθεί αεροσκάφος της Aegean από Αθήνα ώστε να μεταβεί στην Τιμισοάρα και να παραλάβει τους Έλληνες επιβάτες. Πρόκειται για 100 άτομα από τα συνολικά 201 που επέβαιναν στην πτήση από Λονδίνο. Οι υπόλοιποι επιστρέφουν με λεωφορεία.

Η πτήση θα αναχωρήσει από την Αθήνα στις 12.30 και από την Τιμισοάρα στις 15.00 με προορισμό τη Θεσσαλονίκη.

Συγνώμη της Ryanair

Συγγνώμη ζητά η Ryanair για την εκτροπή στην Τιμισοάρα της πτήσης από το Λονδίνο Στάνστεντ προς τη Θεσσαλονίκη στις 4 Ιανουαρίου , εξαιτίας των ακραίων καιρικών συνθηκών στη Θεσσαλονίκη. Σε ανακοίνωσή της η Ryanair αναφέρει ότι: «Το αεροσκάφος προσγειώθηκε κανονικά στην Τιμισοάρα και οι πελάτες μας είτε μεταφέρθηκαν με λεωφορείο που οργανώθηκε άμεσα προς τη Θεσσαλονίκη ή οι πελάτες μπορούσαν να περιμένουν να οργανωθεί μια εναλλακτική πτήση. Όσοι επέλεξαν να μην επωφεληθούν από τη μεταφορά με πούλμαν, τους προσφέρθηκε διαμονή σε ξενοδοχείο στην Τιμισοάρα. Έκτοτε οι πελάτες αποχώρησαν αεροπορικώς ή επωφελήθηκαν από την εναλλακτική μεταφορά που οργανώθηκε και θα φτάσουν στη Θεσσαλονίκη αργότερα σήμερα το απόγευμα. Η Ryanair ζητά ειλικρινά συγγνώμη για την εκτροπή της πτήσης αυτής, η οποία ήταν εξ ολοκλήρου εκτός ελέγχου μας».

Σπίρτζης: Ευθύνες στην Ryanair

«Δεν μπορεί να θυσιάζεται η στοιχειώδης ανθρώπινη συμπεριφορά και οι ανάγκες των πολιτών, στον ανταγωνισμό και την κερδοσκοπία των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους και χαμηλής κοινωνικής ευθύνης», δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης με αφορμή το περιστατικό εγκλωβισμού 184 επιβατών που ταξίδευαν από το Λονδίνο με την Ryanair και βρέθηκαν στην Τιμισοάρα, λόγω κακοκαιρίας στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης.

Το υπουργείο Μεταφορών, το οποίο και ναύλωσε αεροσκάφος της Aegean για την επιστροφή των 89 επιβατών από τη Ρουμανία στην Ελλάδα -οι 88 μεταφέρονται στην Ελλάδα με πούλμαν και 7 επιβάτες πιθανότατα κανόνισαν την μεταφορά τους προσωπικά με άλλες πτήσεις- επιρρίπτει ευθύνες στην ιρλανδική αεροπορική εταιρεία.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κατόπιν καταγγελιών των επιβατών σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε μαζί τους, έδωσε εντολή στις αρμόδιες υπηρεσίες για τη διερεύνηση του εν λόγω περιστατικού σε σχέση με τον αν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες που αφορούν στη μέριμνα που έπρεπε να είχε ληφθεί για τη φροντίδα των επιβατών.

Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου το αεροσκάφος της Aegean, που ναυλώθηκε με πρωτοβουλία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη, θα επιστρέψει με έκτακτη πτήση τους 89 επιβάτες της RYR8582 της αεροπορικής εταιρείας Ryanair. Το αεροσκάφος της low cost εταιρείας δεν μπόρεσε να προσγειωθεί χθες στο Αεροδρόμιο «Μακεδονία», λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών.

Σημειώνεται, ότι σύμφωνα με τον ισχύοντα Ευρωπαϊκό Κανονισμό 261 /2004 το εν λόγω περιστατικό χαρακτηρίζεται ως «εξαιρετική περίπτωση» και τη φροντίδα των επιβατών έχει η υπεύθυνη κάθε φορά Αεροπορική Εταιρεία.

«Η Αεροπορική Εταιρεία Ryanair, επέλεξε με δική της ευθύνη, στην περίπτωση που κατά τη διαδικασία της προσγείωσης επισυμβεί οποιαδήποτε εμπλοκή προβλεπόταν ως πρώτο εναλλακτικό αεροδρόμιο αυτό της Τιμισοάρας, ενώ ως δεύτερο εναλλακτικό Αεροδρόμιο, το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών», τονίζει το υπουργείο και προσθέτει:

«Είναι προφανές ότι η επιλογή της εταιρείας να δηλώσει το αεροδρόμιο της Τιμισοάρας χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από τον προορισμό των επιβατών, αντί για ένα από τα δεκάδες αεροδρόμια της Ελλάδας και αρκετά σε μικρή απόσταση από την Θεσσαλονίκη, οφείλεται στην πολιτική προτεραιότητας χαμηλού κόστους της αεροπορικής εταιρείας».

Τέλος, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ευχαριστεί θερμά την Αεροπορική Εταιρεία Aegean που ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημά της Πολιτικής Ηγεσίας για τη δρομολόγηση έκτακτης πτήσης, που θέτει οριστικό τέλος στην περαιτέρω ταλαιπωρία των πολιτών.

Σχόλια

S M S

Αναγνώστης:
Η κεφαλή της νοσηλευτικής υπηρεσίας βασιζόμενη σε λόγια των αυλικών, χωρίς
να διασταυρώσει τα λεγόμενα των "ρουφιανων της" κατηγορεί υπαλλήλους και
τους στέλνει στον ψυχίατρο συμφωνα με τα λεγόμενά της γιατι στο ΓΝΡΟΔΟΥ θα
γινεται οτι λεει αυτη και κανενας αλλος . Κι όλα αυτά για να καλύψει
σκάνδαλα των δικών παιδιών!!!
ΝΤΡΟΠΉ ΝΑ ΠΑΊΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΊΣ
ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ

Μετάφραση

παράπονα Ρόδου
1 εικόνα 1000 λέξεις στο Instagram!




Δείτε επίσης