Την αδιάλειπτη επιτυχή παρουσία μαθητών και μαθητριών του 3ου ΓΕΛ (Καπνοβιομηχανίας) σε μαθητικούς διαγωνισμούς επιβεβαιώνει η ανάδειξη επτά παιδιών του σχολείου στους διακριθέντες/-είσες του τελευταίου μαθηματικού διαγωνισμού «Θαλής».
Ειδικότερα, στον τελευταίο μαθηματικό διαγωνισμό που διοργανώθηκε από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (Παράρτημα Δωδεκανήσου) και συμμετείχαν μαθητές/-τριες από όλα τα Δωδεκάνησα, στον κατάλογο των επιτυχόντων, μεταξύ άλλων, βρέθηκαν στις ανακοινώσεις της Μαθηματικής εταιρείας τα ονόματα επτά παιδιών του 3ου ΓΕΛ (με αλφαβητική σειρά κατά τάξη): Βαρδέλη Εβελίνα, Κιούσης Γιάννης, Ρούσος Σταμάτης, Φραράκη Μαρία (Α΄ λυκείου) και Μαριεττάκη Ειρήνη, Παμπίδη Ευγενία και Πηδιάκης Μανώλης ( Β΄ λυκείου).
Το σχολείο, ως ένας από τους σημαντικότερους θεσμούς της κοινωνίας, στοχεύει, ανάμεσα στα άλλα, στη διαπαιδαγώγηση και την κοινωνικοποίηση, την παροχή γνώσεων, τη μάθηση, την ανάπτυξη ικανοτήτων και δεξιοτήτων και, γενικότερα, μέσα από τις εκπαιδευτικές διαδικασίες του, να διαμορφώσει την προσωπικότητα του μαθητή/-τριας και να τον/την καταστήσει ικανό/-ή να ενταχθεί και να προοδεύσει στην κοινωνία. Και η αριστεία και η διάκριση σίγουρα αποτελούν ωστική δύναμη και καύσιμη ύλη για την μαθησιακή εκτόξευση του διψασμένου για καταξίωση και αναγνώριση νέου. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο και υπό αυτό το πνεύμα, το 3οΓΕΛ Ρόδου αναδεικνύει τέτοιες αξίες και στηρίζει το αρχή της αριστείας.
Ειδικότερα, στον τελευταίο μαθηματικό διαγωνισμό που διοργανώθηκε από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (Παράρτημα Δωδεκανήσου) και συμμετείχαν μαθητές/-τριες από όλα τα Δωδεκάνησα, στον κατάλογο των επιτυχόντων, μεταξύ άλλων, βρέθηκαν στις ανακοινώσεις της Μαθηματικής εταιρείας τα ονόματα επτά παιδιών του 3ου ΓΕΛ (με αλφαβητική σειρά κατά τάξη): Βαρδέλη Εβελίνα, Κιούσης Γιάννης, Ρούσος Σταμάτης, Φραράκη Μαρία (Α΄ λυκείου) και Μαριεττάκη Ειρήνη, Παμπίδη Ευγενία και Πηδιάκης Μανώλης ( Β΄ λυκείου).
Το σχολείο, ως ένας από τους σημαντικότερους θεσμούς της κοινωνίας, στοχεύει, ανάμεσα στα άλλα, στη διαπαιδαγώγηση και την κοινωνικοποίηση, την παροχή γνώσεων, τη μάθηση, την ανάπτυξη ικανοτήτων και δεξιοτήτων και, γενικότερα, μέσα από τις εκπαιδευτικές διαδικασίες του, να διαμορφώσει την προσωπικότητα του μαθητή/-τριας και να τον/την καταστήσει ικανό/-ή να ενταχθεί και να προοδεύσει στην κοινωνία. Και η αριστεία και η διάκριση σίγουρα αποτελούν ωστική δύναμη και καύσιμη ύλη για την μαθησιακή εκτόξευση του διψασμένου για καταξίωση και αναγνώριση νέου. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο και υπό αυτό το πνεύμα, το 3οΓΕΛ Ρόδου αναδεικνύει τέτοιες αξίες και στηρίζει το αρχή της αριστείας.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.