Ξεκινούν την άνοιξη στη Ρόδο και στη Σαντορίνη τα πρώτα προγράμματα κοινοχρησίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, που θα ενοικιάζονται με χρονοχρέωση ανά ώρα!
Στον αστερισμό του Carsharing μπαίνει πλέον –έστω και με καθυστέρηση- η Ελλάδα. Πρόκειται για το μοντέλο κοινής χρήσης αυτοκινήτων από ενδιαφερόμενους πελάτες ή συνδρομητές, που χρεώνονται με την ώρα και εξαπλώνεται με ταχύτατους ρυθμούς στο εξωτερικό. To Carsharing αξιοποιεί ουσιαστικά ένα όχημα για όλο το 24ωρο δίνοντας τη δυνατότητα να το οδηγήσουν περισσότερα άτομα, καθώς έχει υπολογισθεί ότι ένα Ι.Χ. «κάθεται» πάνω από το 90% της ημέρας και της νύχτας ακινητοποιημένο. Στη χώρα μας έγιναν πριν λίγα χρόνια κάποιες ανάλογες προσπάθειες, οι οποίες απέτυχαν παταγωδώς, ωστόσο το Carsharing επανέρχεται στην ελληνική επικαιρότητα μέσω του…τουρισμού και μάλιστα με οικολογικό πρόσημο.
Tην άνοιξη θα ξεκινήσουν ωστόσο δύο νέα εγχειρήματα στη Ρόδο και στη Σαντορίνη και μάλιστα με την κοινή χρήση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, εστιάζοντας κυρίως σε ενδιαφερόμενους ξένους τουρίστες, επειδή είναι «εκπαιδευμένοι» τόσο στο Carsharing, όσο και στην ηλεκτροκίνηση.
Στη Ρόδο θα χρησιμοποιηθούν ηλεκτρικά μοντέλα της Volkswagen και κινέζικα σκούτερ ανάλογης τεχνολογίας. Τα τελευταία προορίζονται για τις μετακινήσεις εντός της πρωτεύουσας του νησιού, η οποία υποφέρει τους μήνες τουριστικής αιχμής από χρόνιο κυκλοφοριακό έμφραγμα. Μάλιστα, θα υπάρξει συνδυαστική χρήση μεταξύ αυτοκινήτων και σκούτερ, καθώς ο χρήστης θα ξεκινά από το ξενοδοχείο του με ένα ηλεκτροκίνητο Ι.Χ., θα το παρκάρει σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους στην είσοδο της πόλης και θα επιβιβάζεται σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ, για να φτάσει σε αυτό έως τον τελικό προορισμό του.
Στη Σαντορίνη θα υλοποιηθεί ένα αντίστοιχο πρόγραμμα κοινοχρησίας ηλεκτρικών μoντέλων Zhidou κινέζικης κατασκευής, τα οποία θα χρεώνονται και αυτά με την ώρα.
Περισσότερες πληροφορίες θα δοθούν το επόμενο διάστημα από τους επιχειρηματίες, οι οποίοι εμπλέκονται σε αυτές τις κινήσεις, οπότε θα μάθουμε λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα το ύψος της χρονοχρέωσης.
Πάντως βρισκόμαστε ακόμη στην αρχή. Το insider.gr πληροφορήθηκε, ότι μετά τη Ρόδο και τη Σαντορίνη θα πάρει σειρά η Αθήνα, όπου θα δούμε λίγο αργότερα ανάλογες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες, οι οποίες θα αναπτυχθούν με έδρα το ιστορικό κέντρο της ελληνικής πρωτεύουσας.
insider.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.