ροή ειδήσεων

Δολοφονία Τοπαλούδη: Ραγίζει καρδιές η μητέρα – Τα νέα στοιχεία στην υπόθεση (video)



Η Ελένη Τοπαλούδη, βιάστηκε και δολοφονήθηκε στη Ρόδο στα τέλη Νοεμβρίου. Κατηγορούμενοι για την υπόθεση είναι ένας 21χρονος Ροδίτης και ένας 19χρονος Αλβανός. Για την υπόθεση βγαίνουν συνεχώς νέα στοιχεία που σοκάρουν. Ο 19χρονος Αλβανός μαζί με έναν 23χρονο Ρομά, λίγες μέρες μετά τη δολοφονία της Ελένης, βίασαν μία κοπέλα ΑμεΑ, ενώ ακόμα πιο σοκαριστικά είναι τα στοιχεία από την άρση τηλεφωνικού απορρήτου των δύο κατηγορουμένων.
Το ξέσπασμα της μητέρας



Οι γονείς της άτυχης Ελένης Τοπαλούδη, μίλησαν σήμερα στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου, Μαζί σου, στο κανάλι του ΣΚΑΪ. Η μητέρα της, ξέσπασε, ζητώντας δικαιοσύνη για τον άδικο χαμό του παιδιού της.

“Θα πολεμήσω μέχρι την τελευταία στιγμή, για να πληρώσουν όλοι οι υπαίτιοι της συμφοράς μας. Για αυτό ζω. Δεν έχει νόημα πια η δική μου ζωή. Μου στέρησαν το σπλάχνο μου. Κομμάτι του εαυτού μου. Έκανα όνειρα για το παιδί μου.”, ανέφερε χαρακτηριστικά η μητέρα της.

Ενώ συνέχισε λέγοντας: “Οι αλήτες μου γκρέμισαν όλα μου τα όνειρα. Οι βιαστές και εκβιαστές της Ρόδου. Να το πληρώσουν με τον χειρότερο τρόπο. Σε αυτές τις μάνες, αυτών των βιαστών, των τεράτων, των ανώμαλων, τι να πω; Χαίρονται να βιάζουνε; Δεν ντρέπονται τα βρωμερά κορμιά;”.



Αύριο οι γονείς της Ελένης Τοπαλούδη θα καταθέσουν στην ανακρίτρια νέα στοιχεία. Λόγω της προβλεπόμενης διαδικασίας, δεν μπορούσε να πει συγκεκριμένα τι στοιχεία είναι αυτά. Αρκέστηκε μόνο να πει πως ξέρει από τις φίλες της ότι το παιδί της ζούσε σε έναν διαρκή φόβο και διαρκή εκβιασμό.

Δείτε το σχετικό βίντεο με το ξέσπασμα της μητέρας της Ελένης Τοπαλούδη

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *