ροή ειδήσεων

Εικόνες εγκατάλειψης στα Μαράσια της Μητρόπολης


Αναγνώστης: Ευχαριστώ πολύ τον πολιτικό άρχοντα αυτού του νησιού και την ομάδα του που είναι όλοι καλοντυμένοι με τα ακριβά τους κοστούμια ομορφαντρες που φροντίζουν για το καλό του τόπου και της γειτονιάς μας και που άφησαν εδώ από τον Νοέμβριο του 2018 αυτά που βλέπετε...
έχουν φροντίσει να τρώμε και να αναπνέουμε σκόνη μεσα στην αυλή μας και στο σπίτι μας και πιο πολύ χαίρομαι και αγαπω αυτούς τους ανθρώπους που αφήνουν τα ανηψακια μου να παίζουν μεσα στην αυλή με τα πολύ ωραια ξύλα που μας έχουν βάλει για να στηρίξουν τον τοίχο μας και που αναπνέουν την σκόνη στα πνευμονία τους...
είμαι πολύ περήφανος που νοιάζεται την γειτονιά μου και το σπίτι μου αυτός ο ανθρωπος και οι δικοί του...ευχαριστώ τον δήμο και την αρχαιολογία από καρδιάς που μας στηρίζουν και μας αγαπάνε...σας ψήφισα όλους να στε σίγουροι...
ξέρετε ποιο σημείο του σώματος μου ανατομικά έχετε εισπράξει... τα έργα σας μιλούν από μόνα τους... αχ ποσό αγγελικά πλασμένος είναι ο κόσμος τούτος...
Σας έχω μέσα στην καρδιά μου...
Και εδώ και πολύ καιρό μεσας στο σπίτι μου...
Ευχαριστώ πολύ...Μαρασια...Μητρόπολη...Ρόδος 2019...
Σε ευχαριστώ δημόσια για τις άψογες παροχές υπηρεσίες και πάνω από όλα που μας βοηθάς να έχουμε καλη ψυχολογία και καλη ζωή μπροστά μας..










Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *