ροή ειδήσεων

Σε στρατιωτικές σχολές στοχεύουν οι πρώτοι από τα Δωδεκάνησα



Τι δηλώνουν οι αριστούχοι


Σε στρατιωτικές σχολές στοχεύουν οι δυο από τους υποψηφίους που συγκέντρωσαν τις υψηλότερες βαθμολογίες στα Δωδεκάνησα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν από το υπουργείο Παιδείας.

Πρόκειται για τον Δημήτρη Ζήση του 1ου Γενικού Λυκείου Ρόδου, ο οποίος συγκέντρωσε 19113 μόρια, ο οποίος σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ εξέφρασε την ικανοποίηση του


«Νιώθω αρκετά καλά, ήταν δικαίωση για όλο το διάβασμα που έχω κάνει. Στόχος από την αρχή ήταν η σχολή Ικάρων για αυτό και ήθελα να έχω συγκεντρώσει μία καλή βαθμολογία ώστε να έχω επιλογές. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου για τη στήριξη της» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.



Την ικανοποίηση της εξέφρασε και η 'Αρτεμη - Ευαγγελία Ιωακειμίδη, του 1ου Λυκείου Ρόδου που συγκέντρωσε 19.347 μόρια, αφού το αποτέλεσμα δικαιώνει την κοπιώδη προσπάθεια της

«Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί ανταμείφθηκαν οι κόποι μου, πέτυχα τον στόχο μου που είναι η εισαγωγή μου στο Οικονομικό Τμήμα ΣΣΑΣ» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *