ροή ειδήσεων

Το ωραίο μήνυμα του Τάσου Παγώνη που αποχαιρετά τον Διαγόρα!



Με ανάρτησή του ο εξαιρετικός Τάσος Παγώνης αποχαιρέτησε τον Διαγόρα Ρόδου, καθώς έλυσε την συνεργασία του με τον “Γηραιό“.


Αναλυτικά αναφέρει:

«Μετά από έναν χρόνο παρουσιας μου στην ομάδα του Διαγόρα ήρθε η στιγμή να πω αντίο.

Ευχαριστώ τους ανθρώπους που με επέλεξαν να είμαι μέλος της ομάδας κ με τίμησαν με το περιβραχιονιο του αρχηγού σε ένα τόσο ιστορικό σωματείο. Θέλω να πιστεύω ότι εκπληρωσα με το παραπάνω τις προσδοκίες τους έπειτα από μία ονειρική χρονιά με άνοδο κ κατάκτηση του κυπέλλου!

Ευχαριστώ τους φιλάθλους, διοίκηση, προπονητικό τιμ, φροντιστή κ προπάντων τους συμπαίκτες μου για την άψογη συνεργασία που είχαμε.

Είμαι σίγουρος πως η διοίκηση θα εκπληρώσει κ τις τελευταίες τις υποχρεώσεις απέναντι μου, όπως το έπραττε όλη την χρονιά.

Καλή επιτυχία στην νέα τους προσπάθεια!»

sportstonoto

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *