Ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με τα τροχαία που σημειώνονται στην περιοχή παρουσίασε ο διοικητής του Τμήματος Τροχαίας Ρόδου, αστυνομικός υποδιευθυντής Γιώργος Στέργου, στην ημερίδα με θέμα «μεταφορές και τουρισμός» που διοργάνωσαν χθες ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων και το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύου Μεταφορών, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Στέργου, τα περισσότερα τροχαία σημειώνονται τους καλοκαιρινούς μήνες, λόγω της αυξημένης κίνησης, με τα περισσότερα θανατηφόρα ή σοβαρά να καταγράφονται τις νυχτερινές ή πρώτες πρωινές ώρες. Τα κυριότερα αίτια αυτών, είναι το αλκοόλ, η ταχύτητα και η παραβίαση της προτεραιότητας ή του ερυθρού σηματοδότη, ενώ εντός πόλεως καταγράφονται περισσότερα τροχαία με δίκυκλα οι οδηγοί των οποίων δεν φέρουν κράνος.
Επίσης περισσότερα ατυχήματα καταγράφονται στην Ρόδου – Καμείρου μέχρι το αεροδρόμιο, ενώ λιγότερα στη Ρόδου – Λίνδου λόγω της διαχωριστικής νησίδας, των κόμβων και των πολλών σηματοδοτών.
Στο 80% των δυστυχημάτων ή ατυχημάτων υπαίτιος είναι άνδρας οδηγός, ενώ συχνότερα ατυχήματα προκαλούν οι οδηγοί ηλικίας 18-35 ετών.
«Έχω να κάνω μια παράκληση: να ενισχυθούμε με προσωπικό. Κάθε καλοκαίρι η κίνηση των οχημάτων στη Ρόδο τριπλασιάζεται, ενώ το προσωπικό της Τροχαίας παραμένει το ίδιο. Η Τροχαία Ρόδου έχει την ίδια δύναμη με την Τροχαία Δράμας, αλλά εκεί η κίνηση παραμένει η ίδια. Προσπαθούμε με όσες δυνάμεις διαθέτουμε, να βοηθήσουμε στη μείωση των τροχαίων» κατέληξε ο διοικητής της Τροχαίας.
ERT
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.